יום האישה לא מביא יותר נזק מתועלת? ומה עם יום הגבר?

לא מגיע לזכר המצוי יום שבו גם הוא ירגיש קצת רצוי?

זמן צפייה: 01:17

למה שלא יהיה יום הגבר? גם הוא כמו האישה, רוצה הכרה, רוצה אהבה, רוצה מבצעים להלבשה תחתונה.

למה שלא יהיה יום הגבר? מה, לא מגיע לזכר המצוי יום שגם הוא ירגיש קצת רצוי. נכון, זה הזוי. אבל אנחנו הרי שואפים לשוויון, אז אולי שווה לחשוב על הרעיון. תחשבו, סוף סוף ידברו גם עלינו הגברים, ואולי יגלו שגם לנו יש קשיים. יכתבו על אבות גרושים שלא רואים את הילדים. ואולי יגלו שאנחנו בכלל המקופחים, שהרי חיילי סדיר, בני המין הרפה, משרתים יותר זמן מהמין היפה. כן כן, זה שפעם היה עושה קפה אבל היום כבר מחליט על מה שנצפה. ובכלל, אולי עם הפריוויליגיות והג׳ובים הנחשקים שלנו , הגברים, בכלל מסתתר כאב של לוחמים.

למה שלא יהיה יום הגבר? כי לא צריך, כי אין סיבה, ממש כמו יום האישה. אולי בתחילת המאה שעברה, כשלנשים לא הייתה זכות הצבעה, באמת הייתה לכך הצדקה.
אך כיום, נשים הן מובילות, מנהיגות, מצליחות בזכות עצמן אז למה הן צריכות יום שיחזיר אותן אחורה בזמן? מה המטרה, לקבל על השכם טפיחה? או אולי איזו הערה מתנשאת ״כל הכבוד לך, אישה״. זה לא באמת יסתיר את העובדה שעדיין יש פערים בחברה. ובכלל, מי שם למעלה מחליט על עניין החגים והמועדים, והאם שאלו לרצונן של הנשים? אולי לא מתאים להן יום שלם להיות במרכז העניינים. הרי נושאים חשובים כמו פערים בשכר ושיוויון הזדמנויות, לא מקבלים מספיק כותרות לאורך השנה. אז להתהדר בהם עכשיו ביום הזה – זה כמו עלה תאנה תבינו, העולם התקדם, מתקדם, וכנראה יישאר מחורבן. עם או בלי - אישה בבית הלבן.
ורגע, שנייה לפני שאת קוטלת, בואו נחשוב, אולי היום הזה בכלל עושה לכן יותר נזק מתועלת?