החוזק שבבחירה: את לא חייבת להיות אמא קרייריסטית

יום האישה הבינלאומי הוא הזדמנות נהדרת לשבח את הנשים המובילות, החזקות, ששברו את כל תקרות הזכוכית, אבל מה עם אלו שבחרו להיות "רק" אמהות?

זמן צפייה: 01:33

היום מציינים את יום האישה הבינלאומי, הזדמנות נהדרת לשבח את הנשים המובילות, החזקות, ששברו את כל תקרות הזכוכית ומרוויחות הכי הרבה. גם אני רואה את הנשים האלה שבכותרות ומתפעלת ומעריכה אותן על ההישגים שלהן.

אבל הפעם ביום האישה אני רוצה שנשים במרכז את הנשים שלא יכנסו לרשימת 10 המובילות או 100 החזקות.

עלייך – שבחרת להישאר עם הילד שלך כי את פשוט לא רוצה לעזוב אותו, את – שבחרת לסייע לבן הזוג ולחזק את הקריירה שלו בלב שלם, וגם את – שהצלחת לשלב, ולהגשים את עצמך אבל בלי להזניח אף אחד, ויש כל כך הרבה סביבך שתלויים בך ובחוזקה שלך, את בכלל ניצחת.

נכון שלא לכולן יש את הפריווילגיה להיות קרייריסטית, ומנגד יש כאלה שאין להן את היכולת והזכות להישאר בבית. אבל בהנחה שאת יכולה לבחור, מה לגיטימי היום לנשים? להיות קרייריסטית יכולת-כל או להיות "רק" אמא? התשובה צריכה להיות – הכל.

הכוח שלנו, הנשים בנות המזל של שנת 2017, שיש לנו את האפשרות לבחור. לימדו אותנו שאמהות חזקות הן אלה שיוצאות לעבודה, אבל זה כל כך ניינטיז. נשים חזקות הן אלה שמחליטות על גורלן.

את רוצה להישאר בבית כי זה מה שמרגיש לך נכון? את רוצה לעבוד פול-טיים ולהמשיך בקריירה שלך? ואצלך, בעלך הוא זה שדווקא מגדל את הילדים? הכל לגיטימי, תעשי את מה שעושה לך טוב ואל תיכנעי לתכתיבים, כי אז גם הסביבה שלך תרוויח.

העיקר לא לפעול מתוך פחד לפספס – את הקריירה או את הילדים, אלא מתוך הרצון - להגשים.