8 דברים טובים שפספסתם השבוע

עושים לכם קצת סדר לשישי-שבת: קיבצנו את קטעי הווידיאו שחייבים לראות, הכתבות הכי מדוברות, המאכלים והמקומות הכי שווים

01_bidur

בגדי המלכה החדשים

השחקנית גל גדות, וונדרוומן הישראלית, זכתה לכבוד שלו זוכים מעטים והגישה בתחילת השבוע פרס במסגרת טקס גלובוס הזהב בלוס אנג'לס. סיכמנו עבורכם את אתרי האופנה והבידור המובילים בעולם שחילקו ציונים לגדות ולשאר כוכבות הוליווד על הלוק וההשקעה על השטיח האדום.

איזה ציון קיבל הבגד של גל גדות? היכנסו לאייטם

galgadotsointernational2

 

05_voice

The Voice מעבירה הילוך

העונה הרביעית של התוכנית The Voice סיימה השבוע את שלב האודישנים והעלתה הילוך לקראת שלבי הדו קרב. אספנו עבורכם את כל הביצועים הנהדרים עד עכשיו לדף מיוחד של פלייליסטים - לנשמה, לנסיעה, למסיבה - כל הביצועים שאהבתם נמצאים שם.

היכנסו לדף המיוחד

06_750x422_general1

 

06_health

זכרתם לקחת איתכם שקית?

חוק השקיות שנכנס לתוקפו בתחילת שנת 2017 מחייב את הישראלים להגיע למרכזי הקניות עם שקיות רב פעמיות מהבית, אחרת הם יאלצו להוציא 10 אגורות על כל שקית ניילון שהם יבחרו לקחת מהקופה. בדקנו האם החוק החדש כבר מצליח לשנות את ההרגלים.

היכנסו וצפו בקטע

[brightcove_iframe video_id='news-specials-008' autoplay='1' credit='' kid='1_a25ex3r9' duration='1929']

03_yummies

המזונות הבריאים מכולם

לאכול בריא או ליהנות גם בדרך? תתפלאו, אבל האחד לא חייב לבוא על חשבון השני. סידרנו עבורכם רשימה מגוונת ביותר של מאכלים בריאים, שלא יפגעו בהנאה שלכם, והוספנו גם כמה מתכונים וטיפים. מירקות ופירות עד סופר-פוד כמו קייל וזרעי צ'יה ופשתן, וגם סלמון ואנשובי.

כל הרשימה כאן

shutterstock_547576291-708x3981

 

08_horim

סוכריות גומי - הסוף?

נלחמים עם הילדים כל פעם כשאתם עוברים ליד דוכן ממתקים? יש לנו פיתרון מצוין בדמות סרטון קצר, שיסביר להם בדיוק מאיפה מגיעים חלק מהחומרים שמרכיבים בסוף את סוכריות הגומי הממכרות האלה. שימו לב - לא הסרטון הכי קל בעולם לילדים רכים בשנים. אבל המסר יעבור.

היכנסו לצפייה באייטם

[brightcove_iframe video_id='health-articles-007' autoplay='0' credit='' kid='1_5yubm53m' duration='99']

02_mood

רק שעתיים טיסה מכאן: הכירו את סופיה

קו חדש של טיסות שהושק לאחרונה יביא אתכם לבירת בולגריה המתחדשת: חיי לילה, שופינג, בילויים, היסטוריה ואוכל טוב. והמחירים? שם למטה, כמו שאנחנו אוהבים. יצאנו לסוף שבוע מהיר וחזרנו עם המלצות.

צפו בסרטון

sofia
07_opinions

ביקורת סרט: "לא פה ולא שם"

הסרט הערבי-ישראלי מציג גיבורות חזקות בישראל של 2017 ומצליח לא ליפול לקלישאות. חבורת צעירות שחיות יחד בדירה ונאבקות מול קשי היום יום - רק שנוספת על כך העובדה שמדובר בצעירות ערביות. סרט אמיץ ומרגש.

היכנסו לביקורת הסרט

in_between_01_gross1-111

 

03_yummies

ארוחות הבוקר המושחתות

תקראו לזה בראנץ', זה גם בסדר. מערכת יאמיז מציגה: ארוחות הבוקר הכי מושחתות בישראל. זה הזמן לפנק את עצמכם ולהזמין מקום לארוחה באחת המסעדות שמצוינות בכתבה. תודו שהספקתם כבר לשכוח את אייטם המזונות הבריאים.

היכנסו להמלצות שלנו

1122

סוף שבוע נעים