מי שלא אוהב כדורגל, פשוט לא דובר את השפה האוניברסלית המדהימה בעולם

עצוב מאוד שגם בשנת 2018, שבה יותר ויותר גברים ונשים כבר צופים ומרגישים חלק מהאווירה, עדיין יש כאלה שמתעקשים להישאר מחוץ למשחק

זמן צפייה: 01:32

גיא חזק:

אז מסתבר, שיש אנשים שחושבים שכדורגל זה משחק משעמם, שלא קורה בו כמעט כלום, משחק של אנשים לא אינטליגנטים. מסתבר שיש אנשים שלא מבינים על מה כל המהומה.

אז אתם יודעים מה מסתבר? שיש אנשים שפשוט לא מבינים.

תודה לאל שהגיע המונדיאל. חודש של אסקפיזם אולטימטיבי. רק עצוב מאוד שגם בשנת 2018, שבה יותר ויותר גברים ונשים כבר צופים ומרגישים חלק מהאווירה, עדיין יש כאלה שמתעקשים להישאר מחוץ למשחק.

אומרים שמוזיקה מחברת בין אנשים? כדורגל – אפילו יותר. יש בו הכל: דרמה, מתח, תככים, רעים, טובים ובעיקר זו שפה אוניברסלית שכולם מבינים.

הילד האיראני, הזקן האסייתי והעשיר מגרמניה, כולם יושבים וצופים באותה שעה באותם המשחקים מכל חור בעולם.

טנקים? פצצות אטום? המלחמה היחידה שיש החודש הזה היא מי תצליח להניף את הגביע

והיופי בכדורגל הוא לא רק שכיף לצפות בו, קל מאוד לשחק אותו. אתה לא צריך סל או ציוד או אפילו שער, גם להכין כדור מכמה גרביים יכול לעשות את העבודה כדי שלכמה רגעים תרגיש כמו רונאלדו.

ודבר קטן לסיום על כדורגל ישראלי:

נכון הכדורגל שלנו בהשוואה למה שקורה כרגע ברוסיה הוא באמת פח, אבל הוא שלנו. ועם כל הכבוד לקבוצה שאתה רואה רק בטלוויזיה עם שחקנים שרחוקים ממך פיזית ומנטאלית, הריגוש האמיתי הוא ללכת כל שבוע לאצטדיון עם הצעיף של הקבוצה שלך, לא משנה אם זה הפועל, מכבי או בני לוד. העיקר שתגיעו ליציעים