רכילות זולה? זה מה שהסיפור על יאיר נתניהו בעיניכם?

האם סוגיות של מוסר, נורמות, מידות, אתיקה ומינימום של ממלכתיות נדרשת הם רכילות זולה?

זמן צפייה: 02:14

באמת? רכילות זולה? זה מה שהסיפור על יאיר נתניהו הוא בעיניכם? רכילות זולה?

האם זו רכילות זולה כשבנו של ראש הממשלה, ומי שהמשפחה מסמנת כיורש המיועד לכתר, נוסע ברכב שרד ומשוויץ לחבר שלו, בנו של טייקון הגז קובי מימון, שאבא שלו סידר למימון עשרים מיליארד דולר? וכל זה קורה ממש בימים בהם נתניהו נלחם בכל כוחו להעברת מתווה הגז, כשכל אנשי המקצוע סביב מתנגדים. האם זו רכילות זולה? אולי.

האם זו רכילות זולה שבנו של ראש הממשלה נוסע לערב של סיבוב מועדוני חשפנות ופרוצות ברכב של משרד ראש הממשלה, נהוג על ידי עובד מדינה ומאובטח ע״י השב״כ? האם זו רכילות זולה, בהתחשב בכך שרק לפני שבוע סיפר יורם כהן, ראש השב״כ היוצא, שהוא התנגד לאבטחת ילדי ראש הממשלה? האם השימוש בכספי משלם המיסים ובמשאבי המדינה הם רכילות זולה? אולי.

האם העובדה שיאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, שקשריו עם המפלגות הדתיות הם מקור כוחו הפוליטי, הולך למועדוני חשפניות, מדבר בקלות דעת על זנות ומסרסר בחברתו לשעבר היא רכילות זולה? אולי.

האם בעידן של Metoo, הקמפיין שטילטל את העולם; הקמפיין שתכליתו לעורר מודעות לדרך המבזה והמחפיצה בה גברים נוהגים כלפי נשים ולמגר את התופעה; האם בעידן שכזה, דבריו של בנו של ראש הממשלה על נשים - בטון המגעיל, הדוחה והמבזה בו נקט - הם רכילות זולה? אולי.

האם גם הסיקור של חקירות נתניהו הוא רכילות זולה? האם גם הסיקור של היחס של רעייתו לעובדי מעון ראש הממשלה הוא רכילות זולה? האם גם יחסיו של נתניהו עם מיליארדרים הם רכילות זולה? והאם אינכם מוצאים את הקשר, את חוט השני שעובר, בין החקירות, האווירה במעון ראש הממשלה והיחס לעובדי מדינה, כמו גם יחסי טובות ההנאה הפסולים והרקובים של ביבי עם מיליארדרים, להקלטה הזאת? לחשיפה הזאת?

האם סוגיות של מוסר, נורמות, מידות, אתיקה ומינימום של ממלכתיות נדרשת הם רכילות זולה? אם התשובה היא ״כן״ בעיניכם, אז הבעיה היא בכם. הבעיה היא בדרך בה אתם מוכנים שיינהגו בכם; בדרך בה אתם מרשים לראש הממשלה שלכם ולמשפחתו להמשיך לירוק עליכם וקוראים לזה ״גשם״. סליחה: ״רכילות זולה״.