קיץ לוהט: חופים כמו בתאילנד, אוכל פיליפיני חריף ומתכוננים לגאווה

וגם: ספיישל גיבורות על ענק לכבוד גל גדות והסרט "וונדר וומן", הסודות של הישרדות וספיר סבן עם שיר חדש למצעד הגאווה

החופים הסודיים הכי יפים בארץ

אין לנו מי טורקיז בוהקים כמו במלדיבים או מפרצים אקזוטיים כמו בפיליפינים, אבל יש לנו 196 ק"מ של חופים מוזהבים עם נמלים עתיקים, בריכות סלע טבעיות ושמורות טבע מרהיבות. לכבוד הקיץ הרכבנו את רשימת החופים שיעשו לכם את העונה החמה.

היכנסו לרשימה

 

עם הרבה צ'ילי: ארוחה פיליפינית מושלמת

בעוד שהשורדים באי פלוואן מסתפקים רק באורז, קפצנו למכולת הפליפינית בתל אביב עם השף משה בדישי ממסעדת מינה טומיי לראות מה יש למטבח העשיר הזה להציע. על הדרך קיבלנו ממנו שלושה מתכונים עם משחק טעמים נדיר, שישדרג כל ארוחה.

 

גאווה ישראלית: ספיר סבן בשיר חדש לכבוד המצעד 

לקראת מצעד הגאווה שיתקיים בשבוע הבא, זוכת "דה וויס" הטרייה משתפת פעולה עם ליין "האריסה" ומוציאה שיר חדש וגאה במיוחד. סבן תופיע עם השיר "אני לא אשמה" בפעם הראשונה על הבמה המרכזית מול קהל של 200 אלף איש.

צפו בשיר המרגש

[brightcove_iframe video_id='entertainment-music-news-086' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_j4lhx80d' duration='231']

 

ההייפ מוצדק: גל גדות נהדרת ונוטפת אבק כוכבים

בלבנון אמנם החליטו להחרים "וונדר וומן" בגלל השחקנית הישראלית, אבל זה לא מפריע לגל גדות לסחרר את העולם עם סרט הכי מדובר השנה. העלילה מיישרת קו עם גדות הישראלית, שומרת על הזרות שלה, ואף מבליטה אותה לשמחת הצופים הישראלים שירגישו כי גדות נותרה "משלנו".

לביקורת המלאה

 

ועוד קצת גל גדות - מה אתם יודעים על גיבורות העל?

עדיין לא נרגענו מהסרט וארגנו לכם חידון מיוחד על גיבורת על, נשיות וחזקות, בסדרות טלויזיה ובסרטי קולנוע. אז האם אתם זוכרים איזה כוחות מיוחדים יש לנשים של אקס-מן וכיצד מכונה אומה תורמן ב"קיל ביל"? אם אתם מלאים בגירל פאוור ומעריצים נשים חזקות, החידון הזה הוא בשבילכם

לחידון המלא

[brightcove_iframe video_id='entertainment-cinema-news-026' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_rom9h73q' duration='36']

 

לא רק ים: אילת שלא הכרתם

אמרתם קיץ, אמרתם אילת. חוץ מבטן גב יש לעיר הכי חמה בישראל עוד כמה אטרקציות להציע לכם. לעוף עם מצנחי רחיפה, להסתבך במבוך חידות ולטוס במתקן מיוחד במהירות 180 קמ"ש - אלה רק חלק מהחוויות שתמצאו באילת. אז שימו מקדם הגנה גבוה וצאו לחופשת אקסטרים בעיר הדרומית.

היכנסו למדריך

 

האמת יוצאת לאור: מדוע רז ניסים כהן עזב את הישרדות?

לאחר שישה ימים בהם נלחם כדי לשרוד על האי, החליט רז ניסים כהן לפרוש מהמשחק. רז נאלץ להתמודד עם מחסור רציני בשעות שינה ועם רעב כבד שהוביל אותו להתמוטטות. בראיון מיוחד הוא מגלה לנו מה עומד מאחורי ההחלטה הדרמטית.

צפו בראיון

[brightcove_iframe video_id='mood-survivor-season-02-articles-003' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_z3yajp85' duration='126']

 

סוף טוב: זוג האוהבים התחתן למרות הסרטן הסופני 

כאשר הרופאים הודיעו לרונדה שנותרו לה רק כמה ימים לחיות, אהוב ליבה מאט קיים הבטחתו - ונשא אותה לאישה. יום החתונה של רונדה, שהיה גם יום הולדתה ה-28, הגיע לאחר שנה קשה כשמאט עומד לצידה כל הזמן.

צפו בסרטון המרגש

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1430' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_jibms6he' duration='396']