8 דברים שאסור לפספס בסוף שבוע חורפי

מדוע אתם חייבים לראות את הסרט החדש של אניה בוקשטיין, מתכון לצ'ולנט חלומי ועוד המלצות חמות לסוף שבוע סגרירי

03_Yummies-1

ארוחות בוקר כשרות

מהקריות ועד אילת, עם או בלי גלוטן, טבעוניות או חלביות, יקרות יותר ופחות. מערכת יאמיז מציגה: מסעדות ובתי קפה מעולים - שכולם כשרים. מה שנותר לכם זה רק לבחור מקום ולהתפנק עם חלת בריוש אוורירית וסלמון מעושן או עם ביצים עלומות על קרואסון חמאה טרי. בתאבון!

היכנסו לאייטם

15943245_10154954244591310_2052200462_o-708x398

 

01_Bidur

לגלגל או לא לגלגל?

המגלגלים האדוקים שבינינו בוודאי הדליקו ג'וינט כששמעו על המדיניות הטרייה של אי הפללת מעשני קנאביס. אבל מה יהיה עם קומץ הסחים שנותר בארון? הגיע הזמן להכיר בזה: סחי זה המגניב החדש. תהיו גאים בסחיזם!

לטור המלא

mar-2

 

07_Opinions-2

המלצה לסרט: לב שקט מאוד. צנוע ומעורר סימפטיה

אניה בוקשטיין היא פסנתרנית מחוננת שאיבדה את החשק לנגן, ואת הכיוון בחייה, אז היא מתנתקת מהכול ועוברת מבית ההורים בתל אביב לירושלים. מה שנדמה בהתחלה כניסיון להציף בעיה חברתית תופס תפנית לכיוון מותחן בדיוני ההולך ונעשה קודר יותר ויותר.

צפו בפרומו

ANYA2

 

02_Mood-2

טיול נרקיסים לא שגרתי

כן, דווקא בשיא הקור אל תתעצלו, התלבשו חם וצאו עם הקטנטנים לחזות בפריחה המופלאה של הנרקיסים. לא תמיד קל למצוא אותם, אך עשינו עבורכם את המלאכה הקשה ומצאנו את המרבצים הסודיים. התמונות שתעלו לפייסבוק יגרמו לחברים שלכם לחשוב שאתם בחו"ל.

היכנסו לאייטם

נרקיסים ליד דימונה - צילום אפי פרי (1)

צילום: אפי פרי

03_Yummies-1

טיפים לצ'ולנט מעולה

אין חורף אמיתי בלי צ'ולנט קומפלט שהתבשל לו כל הלילה. כל מה שצריך לדעת פה זה את רשימת המצרכים, כי אופן ההכנה הוא פשוט - לשים הכל בסיר אחד גדול ואת השאר יעשה כבר התנור.

היכנסו למתכון

טיב-טעם-צילום-דרור-כץ-צולנט

 

08_Horim-1

תגמלו את הילדים מג'אנק פוד

הילדים שלכם חיים על סוכריות גומי ושוקולד? אפשר ללמוד אותם לאהוב גם ברוקולי וקינואה. איך יקרה הנס? אספנו עבורכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לשכנע את הקטנטנים לאכול בריא - וליהנות מזה.

היכנסו לאייטם

[brightcove_iframe video_id='health-articles-017' autoplay='1' credit='' kid='1_lt8kcmun' duration='35']

 

04_News-2

מסתורין סביב ידיו של מאבטחו של טראמפ

תעלומה: לאחר השבעת טראמפ, הנשיא  ומשפחתו צעדו בשד' פנסילבניה בליווי אבטחה כבדה. על פי הקונספירציות, שומר הראש של טראמפ לבש ידיים מפלסטיק, בזמן שידיו האמיתיות החזיקו רובה טעון במעיל. מה באמת קרה שם? התשובה בסרטון הבא.

היכנסו לאייטם

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-830' autoplay='0' credit='' kid='1_5e5ui2jd' duration='61']

 

01_Bidur

סערת הליכודיאדה ביום השואה הבינלאומי

אם פספסתם את הפרשה שהסעירה את המערכת הפוליטית, ושנחשפה לראשונה ברשת דיגיטל, בכירי הליכוד יחגגו בסוף השבוע את אירועי הליכודיאדה באילת, במקביל למועד שבו חל יום השואה הבינלאומי. בעקבות הפרסום החל מצעד התירוצים המביכים - וגם הביטולים.

היכנסו לאייטם

Likudiyada_750x422

סוף שבוע נעים

 

(הווידאו באדיבות קשרי תעופה)