רגע לפני הסדר: הרבה אלכוהול, טירוף קניות והצצה לוהטת להישרדות

יורדים לאילת? טסים לחו"ל? זה הזמן להתעדכן איפה משיגים יין משובח, איפה לאכול גורמה וגם לשטוף את העיניים עם כוכבי הישרדות. 8 דברים טובים לסופ"ש

21_GetInTheKitchen

אל תסתפקו בחרוסת

גם אם התפוצצתם מארוחת הסדר, תמיד יש מקום לקינוח. לכבוד החג קיבצנו עבורכם נבחרת קינוחים שתפתיע את האורחים. עוגת שוקולד, עוגת גבינה, עוגיות בראוניז, וחיתוכיות שקדים ועוד המון מתכונים - וכולם תחת ההגדרה כשר לפסח.

צפו בכל הקינוחים

PictureTreatment02

 

10_LigzorLishmor

מסיבת יין פרועה

יבש, חצי יבש, פירותי, חמצמץ ומה מידת העפיצות? פסח הוא חג היין, שהרי זו מצווה לשתות ארבע כוסות בליל הסדר. ואם כבר עושים ארוחה סופר מושקעת, אז למה להתפשר על יין שהוא לא פחות ממשובח? תחרות יוקרתית קבעה מהם היינות הטובים ביותר ולכם רק נותר לבחור איך תשתכרו.

צפו ברשימת היינות המנצחת

PictureTreatment06

 

03_Yummies

נוסעים לחופשה באילת? 

יקר או זול, עם או בלי ילדים, סלטים, בשרים או סתם נשנושים. יצאנו לבדוק 8 מסעדות שממוקמות במלונות באילת. נקניק דם, ספגטי עם פרושטו, בשר האם הוק, ציר האן מעושן ושמנת וזו רק ההתחלה. צפו בהמלצות שלנו בסרטון.

צפו במדריך המלא 

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotels-003' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_smg1xxuf' duration='187']

 

20_Don'tBelieveIt

שורדים את החום

מריחים את זה? ככה נשמע השקט שלפני הסערה. בעוד מספר שבועות תצא לדרך העונה החדשה והמסקרנת של "הישרדות". רגע לפני שתכירו אותם מקרוב, תפסנו כמה מהשורדים בצילומי הפרומו. היה חם, שרבי ולוהט במיוחד.

צפו בחבר'ה של הישרדות חוגגים

PictureTreatment07

 

18_Shopping

תפתחו את הארנק

טסים בחג ללונדון, ברלין או רומא? נשארים בישראל? ריכזנו עבורכם את כל החנויות הכי שוות, את האאוטלטים הכי זולים ושווקים נהדרים שאסור לפספס בארץ ובחו"ל. 

היכנסו לרשימה המלאה

PictureTreatment05

 

04_News

נבסו לצפייה ישירה

אם במקרה החמצתם את הסדרה הכי מדוברת, זה הזמן לרבוץ על הספה ולהעביר זמן איכות בסוף השבוע או בחג עם כל הפרקים מההתחלה בצפייה ישירה. תהנו.

כל הפרקים כאן

PictureTreatment04

 

01_Bidur

בוחרים בבריטני

אתרי החדשות בעולם מסקרים את ישראל לרוב באור שלילי. אולם השבוע בישרו כותרות העולם בתדהמה שבריטני ספירס הביאה לדחיית תאריך הבחירות לראשות מפלגת העבודה. אופס. כך הגיבו האתרים.

צפו בסיקור העולמי

PictureTreatment01

 

04_News

מה נסגר עם משה?

אילו משה רבנו היה בוחר בחיים אחרים ולא היה גואל אותנו מהמצרים ומוליך אותנו במדבר 40 שנה, לאן הוא היה מתגלגל ומה היה עולה בגורלו? עלו לנו כמה מחשבות  - אתם מוזמנים לצפות.

צפו בסרטון

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-tourism-news-004' autoplay='1' credit='' desc='' kid='1_ixswwju1' duration='79']