אירוע ירי בארה"ב וסלומינסקי חשוד בהטרדה מינית

ניוזפיד לייב: טראמפ חוזר מאירופה, בריטניה ממשיכה לחקור ולהתמודד עם הפיגוע, והספורטאי הישראלי האולימפי שנפצע מאופניים חשמליים

זמן צפייה: 10:08

ברוכים הבאים לניוזפיד לייב, מהדורת חדשות הרשת בשידור חי ממערכת רשת דיגיטל, באתר ובפייסבוק. אנחנו נסקור בשבילכם את כל מה שמעניין היום ונקריא את התגובות שלכם.

ח"כ ניסן סלומינסקי נחקר בחשד להטרדה מינית

חבר הכנסת ניסן סלומיאנסקי נחקר היום באזהרה במשך כארבע שעות במשטרה בחשד למספר מקרי הטרדה מינית. בתחילת השנה נחשף כי מספר נשים התלוננו נגד סלומינסקי על הטרדה מינית בפני ועדת הרבנים. הוועדה עימתה את חבר הכנסת עם הטענות, והוא מצדו טען כי מדובר בסדרת "אירועים לבביים שהתפרשו לא נכון".

דונלד טראמפ נגד התקשורת

אחרי שהיה אצלנו ועבר באירופה - נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ חזר הביתה ולהרגלים הישנים – ופצח בסדרת ציוצים נגד התקשורת: "לדעתי הרבה מההדלפות שיוצאות מהבית הלבן הם שקרים מומצאים על ידי התקשורת המזויפת - הפייק ניוז". לטראמפ יש הרבה סיבות לדאגה – אחרי שדיווחים בתקשורת האמריקאית טוענים שחוקרי האף בי איי חושדים בחתנו ויועצו הבכיר ג'ארד קושנר כי ניסה לתאם פגישות סודיות עם נציגים רוסיים כדי לחמוק מחקירה.

טראמפ חוזר מפגישות טעונות עם מנהיגי אירופה, למרות שהוא הגדיר את הנסיעה כהצלחה – קנצלרית גרמניה מרקל אמרה כי הפגישות בהשתתפות ארה"ב היו מאד לא מספקות. לרשת עלו עוד סרטונים לא מחמיאים בכיכובו, באחד רואים אותו דוחף את ראש ממשלת מונטנגרו בפסגת שבע המדינות המתועשות, ובסרטון השני, מקרון נראה צועד ישירות אל טראמפ ואז פונה לשאר המנהיגים ולוחץ לו את היד אחרון.

מנצ'סטר מתמודדת עם השלכות הפיגוע

בריטניה עדיין מלקקת את הפצעים וחוקרת את פיגוע ההתאבדות במנצ'סטר שהביא למותם של 22 בני אדם, ושרת הפנים של בריטניה מצהירה שייתכן כי חלק מהטרוריסטים שהיו מעורבים בפיגוע - עדיין חופשיים. מנצ'סטר, שלא רגילה לטרור, מפגינה את חוסנה במרתון השנתי שמתקיים כסדרו, עם עשרות אלפי משתתפים. אמנם יש תמונות של שוטרים רבים וחמושים סביב הרצים, אבל האירוע התקיים למרות הכל.

עוד במנצ'סטר, אתמול בערב, במהלך הופעתו של הזמר הבריטי ליאם פריי, 50 אלף איש שרו את מה שהפך להמנון של הפיגוע במנצ'סטר, השיר של להקת אואזיס שהיא במקור ממנצ'סטר, "Don't look back in anger".

הטריאתלט האולימפי רון דרמון נפצע

בפוסט שהפך ויראלי בשעות האחרונות, כתב אביו של רון דרמון, טריאתלט אולימפי שייצג את ישראל באולימפיאדת ריו, ונפצע מאופניים חשמליים: "אומנם הספורטאי האולימפי גמר רק בשבר של שיניים, חבלות בכתף, אף שבור, זעזוע מוח, ביטול טיסות לתחרויות, אבל הילד חי! הורים חלקכם שולחים רוצחים לכביש בדמות של רוכביי אופניים חשמליים ללא ניסיון בנהיגה, ללא תיאוריה, ללא אחריות וידיעה למה הם יכולים לגרום. הרבה כעס ואכזבה, אבל כן שמחה ותודה שהוא חי". נאחל לו מכאן שירגיש טוב ויחזור במהרה לתחרויות, וזו עוד תזכורת להורים שרוכשים אופניים חשמליים לילדים, להקפיד שזה יהיה בגיל המתאים, ולהבהיר להם שיש להם בידיים כלי נשק, לא פחות.