ניוזפיד לייב: המחווה של טראמפ ורוג'ר מור הלך לעולמו

ניוזפיד לייב: כל השיאים מביקורו של טראמפ בארץ, העדכונים ממתקפת הטרור במנצ'סטר וחשד לפיגוע דקירה בנתניה

זמן צפייה: 10:56

ברוכים הבאים לניוזפיד לייב, מהדורת חדשות הרשת ממערכת רשת דיגיטל, באתר ובפייסבוק. אנחנו נסקור בשבילכם את כל מה שמעניין היום ונקריא את התגובות שלכם.

השיאים מביקורו של טראמפ בארץ

נסקור את נאום טראמפ שנשמע לרגעים כמו נאום של ראש ממשלת ישראל ולא של נשיא ארצות הברית, ועוד שיאים מהיומיים האחרונים, כמו ביקורו של טראמפ בכותל, הראשון של נשיא מכהן של ארצות הברית. טראמפ גם שינה בהתאם את תמונת הרקע שלו בטוויטר. עוד במהלך הביקור, טראמפ הגיב הבוקר מבית לחם למתקפת הטרור במנצ'סטר, ונתן כותרת שהיכתה גלים בעולם: "הטרוריסטים הם לא מפלצות, הם פשוט לוזרים".

עדכונים ממתקפת הטרור במנצ'סטר

נעדכן מאותה מתקפת טרור, בעקבותיה מצטברים עוד שמות ותמונות של ילדים שנרצחו אחרי ההופעה של אריאנה גרנדה, ביניהם ילדה בת שמונה. בסך הכל נרצחו 12 ילדים מתחת לגיל 16, ויש נעדרים רבים. ארגון דאעש לקח אחריות על האירוע, נעצר חשוד במעורבות במעשה וגם אריאנה גרנדה הגיבה לאירוע וכתבה שהיא שבורה ומתנצלת מעומק ליבה. בישראל, רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב, הודיע בטוויטר שבניין עיריית תל אביב יואר הערב בצבעי דגל בריטניה.

חשד לפיגוע גם בארץ

עוד הבוקר, חשד לפיגוע דקירה בנתניה, כששוטר נפצע קל לאחר שפלסטיני מאזור טול כרם תקף אותו בסכין. השוטר הצליח להתגונן ולנטרל את התוקף, ובמשטרה ממשיכים לחקור את נסיבות האירוע.

לסיום נחזור לביקור של טראמפ בישראל – ונראה את הסרטון הכי נצפה ביוטיוב ביממה האחרונה בו מלאניה מעיפה לכאורה לטראמפ את היד ממנה.

לכל המהדורות של ניוזפיד לייב