הטמפרטורות עולות: מתכונים קייציים, איים טרופיים וספיישל גאווה

וגם: לוקיישנים מושלמים לירח דבש לקראת עונת החתונות, המתקן שיהפוך אתכם ל"וונדר וומן" וטיול לשבת. 8 המלצות לסופ"ש

אתם בוחרים: מהו שיר הגאווה הטוב ביותר?

רגע לפני מצעד הגאווה השנתי הגיע הזמן לבחור: מהו שיר הגאווה הכי טוב? עדן בן זקן או שרית חדד? עומר אדם או בכלל דודו אהרון.

תצביעו חמודות

 

ארוחה קייצית מרעננת

חומרי הגלם המיוחדים של הקיץ כבר בשווקים, וסוף השבוע הוא הזדמנות להכין ארוחה חגיגית עם מיטב מתכוני העונה של השף אוראל קמחי. מה בתפריט? סלט אבטיח עם קרם גבינה בולגרית וקרעי לחם, ריזוטו אפונה טרייה ופילה מוסר ופולנטה.

לקראת עונת החתונות: לוקיישנים לירח דבש

אחרי שתכננתם את החתונה המושלמת, זה הזמן להירגע ולצאת לירח דבש מן האגדות. חופים מבודדים, איים טרופים וטבע פראי - ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על ההאני מון המושלם שמחכה לכם.

היכנסו למדריך

 

טיול לשבת: 3 פינות חמד טעימות ונסתרות

לאן תטיילו בשבת הקרובה? אם אתם אוהבים לטייל ולאכול ורוצים לגלות מקומות חדשים, מצאנו שלושה מקומות נסתרים וטעימים, שמתחבאים במושבים ובחצרות אחוריות עם נוף לפרדסים והרבה ירוק בעיניים.

היכנסו לכתבה

 

כוכבי "מהיר ועצבני" מפתיעים את גל גדות  

"וונדר וומן" שובר שיאים בקופות וזוכה להצלחה מסחררת, ובזמן שכל העולם עוסק בגל גדות, גם כוכבי "מהיר ועצבני", ששיחקו לצדה בסדרה, פרסמו ברשתות החברתיות הודעות נרגשות שהם גאים בשחקנית הישראלית שהפכה לכוכבת בינלאומית.

היכנסו לאייטם

 

הצביעו והשפיעו: דרגו את השורדים

העניינים באי מתחממים ולקראת השלב הבא הכנו לכם שאלון סוציומטרי בו תוכלו לקבוע בעצמכם מי השורד החזק, מי החכם, מי האסטרטג ומי הכי פחות נחוץ לדעתכם. מוכנים לדרג את השורדים החדשים? קדימה, צאו לדרך! 

שאלון הדירוג

 

כך תתחטבו לקראת עונת הרחצה

רגע לפני שאתם פוקדים את חופי הרחצה, זה הזמן להיפטר מהצמיג האחרון ולהיות מוכנים לקיץ. הלהיט החדש בתחום הוא "דיאטת הנשימה הארוכה" היפנית, שמבוססת על נשימה נכונה. כיצד זה עוזר בשריפת שומנים? ההסבר בפנים.

להסבר המלא

 

המתקן שיהפוך אתכם לוונדר וומן

פארק השעשועים Discovery Kingdom השיק אטרקציה חדשה שכולה הצדעה לגיבורת העל שלנו גל גדות. מדובר במתקן אדיר שיגרום לכם לעוף באוויר עד לגובה של כמעט 150 מטר במהירות 70 קמ"ש. כך זה נראה

צפו בווידאו

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-abroad-economy-012' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_lcw0w2lz' duration='57']