8 דברים טובים לסוף השבוע

חידון ספיישל 50 שנה לטלוויזיה הישראלית, חנויות הממתקים המטורפות בעולם ואיך לא - גמר The Voice המתקרב. הסיפורים שיעשו לכם את סוף השבוע

בחנו את עצמכם

חידון 50 שנה לטלוויזיה הישראלית

הרבה השתנה מאז תחילת שידורי הטלוויזיה הישראלית. מתכניות ילדים בשחור לבן, דרך סיטקומים, תכניות אירוח וטלנובלות שהפכו לקלאסיקה עד לגירסאות מקומיות לתכניות הריאלטי הגדולות, דרמות ממכרות ופורמטים מקומיים שהופכים להצלחה בינלאומית. לכבוד טקס פרסי הטלוויזיה ביום בשישי אנחנו מזמינים אתכם לבדוק: עד כמה אתם מכירים את הטלוויזיה הישראלית?

היכנסו לשאלון

PictureTreatment08

 

צפיית חובה

מהאודישן ועד הגמר הגדול

במוצאי שבת תסתיים העונה הרביעית של The Voice באירוע הגמר הגדול, וזו הזדמנות מצוינת להיזכר בדרך שעשו חמשת הפיינליסטים לאורך העונה. התחנות בדרך, הציטוטים הגדולים וכמובן הביצועים המרגשים שעשו לנו את העונה.

היכנסו לטיימליין של ליאור, אלי, ניצן, ספיר וג'וי

PictureTreatment01

 

לכו לראות

נורמן: סרט ישראלי-אמריקני חדש

סרט חדש של הבמאי המוערך יוסי סידר. הדמות העומדת במרכז הסרט, נורמן אופנהיימר בגילומו של ריצ'רד גיר, הוא סוג של רשת חברתית. הוא מכיר את כולם, ויודע בדיוק מי צריך מה, מה הוא מוכן לתת, ומי יכול לעזור לו, ואם בדרך הוא גוזר כמה אחוזים לעצמו, אז מה רע. האם מדובר בסרט איכות נוסף שיגיע לקהל רחב, או דווקא אחד שיתאים רק לקהל אליטיסטי?

היכנסו לביקורת

PictureTreatment04

 

17_GoOut_Icrecream

אירועים לסופ"ש אביבי 

משחקי אילת הבינלאומיים, מופע אקרובטיקה ואורות של קרקס פלורנטין ברמת השרון, הקרנת טרום בכורה של הסרט "לגו באטמן" החדש בסינמטק ירושלים, וגם פעילויות מיוחדות בטבע. רק תבחרו את הפעילות לסוף שבוע כיפי.

לכל הפרטים על האירועים

PictureTreatment06

 

בחנו את עצמכם

10 דברים שלא ידעתם על מאיר אדוני

עכשיו כשאתם מארחים אותו בסלון שלכם בכל יום חמישי במשחקי השף "אוטו אוכל", חשבנו שכדאי שתכירו את השף מאיר אדוני קצת יותר טוב. למה הוא היה שנה בבית? כל התשובות בשאלון המיוחד שבנינו לכם.

היכנסו לחידון

PictureTreatment03

 

צאו לאכול

חנויות המקרונים הכי מטורפות בעולם

עוגיית השקדים הצרפתית המפורסמת כבר כבשה כל פינה בגלובוס - בשלל צורות, צבעים ודמויות. אספנו לכם כמה דוכנים ובתי קפה שיעשו לכם חשק לעלות על מטוס.

צפו באוסף התמונות המפתה

[brightcove_iframe video_id='yummies_mivzak_katava300' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_a5tg8egt' duration='83']

 

תהיו בריאים

מה הגוף מנסה לרמוז לכן?

סובלות מעיגולים כהים סביב לעיניים, שיער דליל או ציפורניים שבירות? אלה אמנם יכולות להיות תופעות זניחות, אבל יכול להיות גם שהגוף מאותת לכן על בעיה מסויימת. הבאנו לכן מספר הסברים על תמרורי אזהרה שכדאי לשים לב אליהם, וגם טיפים לתזונה נכונה שתעזור לכן לשמור על הגוף.

לכתבה המלאה

PictureTreatment07

 

04

לאחר 7 שנות תרדמת - פגשה לראשונה את בתה

דניאלה קובצ'ביץ' ילדה את בתה בלידה שהסתבכה, ואחריה נכנסה לתרדמת. לאחר 7 שנים הפתיעה את רופאיה כשהחלה להראות סימנים לתפקוד מוחי ולתקשר. בעקבות השיפור במצבה - היא סוף סוף הכירה את בתה.

היכנסו לכתבה

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1029' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_dxk6mti5' duration='13']