נתניהו יישאר בשלטון, דאע"ש נעלם ומה לגבי מלחמה בקיץ?

ספיישל יום העצמאות: שאלנו קוראת בקלפים ונומרולוגית מה צפוי לקרות למדינה ביום הולדתה ה-69

יום העצמאות ה-69 של מדינת ישראל הוא בעצם יום הולדתה של המדינה. וכמו לא מעט אנשים, יום הולדת הוא גם תזכורת לבדוק את מפת האסטרולוגיה השנתית שלנו ומה צופן לנו העתיד, וזה מה שבדיוק ביקשנו לעשות למדינת ישראל. לכן פנינו לסנא (מתקשרת, קוראת בקלפים ומגדת עתידות) ולנומרולוגית ענת זנזורי, וביקשנו מהן לדעת מה יעלה בגורלה של המדינה שלנו אשר חוגגת 69 אביבים.

סנא (הקוראת בקלפים), הייתה מאוד החלטית ופתחה מיד בקטסטרופה, "השנה תתחיל בצורה קשה מאוד, יכולה לפרוץ מלחמה עד חודש שביעי שמיני (אוגוסט) עם סוריה. הם יתקיפו אותנו בתחילה", וכמו כן היא צופה ש"תהיה עוד מדינה אשר תשתתף במערכה" מול מדינת ישראל, המלחמה לטענתה "תהיה קשה מאוד".
כמה קשה הקשנו? הלחימה תהיה בכל המדינה, ותחל בתקיפה של סוריה, אני רואה שהצפון מתרוקן מתושביו אשר נסים דרומה, ועדיין, במלחמה הזאת אני רואה ניצחון לאחר פלישה ישראלית לסוריה.
חשבתם שנגמרו המלחמות השנה? תחשבו שוב. סנא צופה בנוסף "מלחמה גדולה מאוד, מלחמת עולם שלישית אם תרצה שתחל איפה שהוא מחודש אוגוסט עם פוטנציאל להימשך עד סוף השנה האזרחית. המלחמה תחל באיראן ותתרחב ללא מעט מדינות באזור."
ומה לגבי הזירה הישראלית באותה מלחמת עולם שלישית ביקשנו לדעת? "יש סכנה מאוד קשה לישראל ממלחמת העולם השלישית, אני צופה לא מעט הרוגים, אני בהחלט רואה שימוש בחומרים כימיים, מה שהוא לא יאומן מה שאני רואה פה על המלחמה"

.
בשלב זה ביקשנו מסנא להפסיק את חזון אחרית הימים שהיא צופה וביקשנו התייחסות לשחקנים החזקים בפוליטיקה הישראלית.

לגבי ראש הממשלה בנימין נתניהו – "הוא חזק הוא יישאר אין בחירות באופק. ביבי ממשיך להחזיק בשלטון, החקירות והמשפטים ימשיכו כולל כלפי רעייתו שרה אבל אף משפט לא יסתיים לרעתם".

ומה לגבי הטוען לכתר, ראש מפלגת "יש עתיד" ח"כ יאיר לפיד? "הוא גם חזק מאוד, והוא ימשיך מאוד להתחזק" צופה סנא.
אז היה לנו ימין, מרכז ומה לגבי השמאל הישראלי?
פריימריז במפלגת העבודה – "לפי איך שאני רואה בוז'י ממשיך להנהיג את המפלגה".
קינחנו עם חבר הכנסת לשעבר המתכנן קאמבק הלא הוא גדעון סער – "יש הרבה התאמצות שתוביל ללא מעט הצלחות," התנבאה סנא.

סיכמנו את הנושא הפוליטי (לעת עתה, ובלי זעזועים) והתפנינו לשאול על שכנינו.
מה לגבי הפלסטינאים? "לא רואה שלום באופק, רק מלחמה מתמשכת אתם. לא רואה אותם ניזוקים בצורה קריטית במלחמת העולם השלישית".
ביקשנו לשאול בקצרה על הכלכלה הישראלית – "אותה מלחמת עולם שלישית תטרוף את כל הקלפים, מן הסתם גם הכלכלה תספוג חבטה רצינית. כל אחד ירצה רק לברוח. אני בהחלט צופה ירידה המונית לחו"ל ובנוסף המון תושבי הצפון יברחו דרומה" (באותה לחימה עם סוריה).
מי שיהיה שחקן מרכזי באותה מלחמת עולם שלישית אשר סנא צופה הוא לא אחר מאשר דונלד טראמפ, ולכן ביקשנו לדעת מה צופן העתיד לנשיא ארה"ב? "הוא עכשיו מבסוט על מה שעושה, אבל אני רואה אותו יוצר בעיקר קשיים ופחות הצלחות, הוא עושה את הבלגן. יש סיכוי שהוא ישבר ויפרוש מהנשיאות, לא בשנה הקרובה, אבל בהחלט אפשרי בהמשך".
ומה לגבי דאעש? "עוד מעט הם נגמרים, לא יישאר זכר לכל אחד מהם כי ימחקו אותם". חייכנו, וקפצנו יבשת.

מה יקרה באירופה? "הפיגועים יתמשכו, לא ברמה של אסון התאומים אבל ה'טיפטופים' ימשכו.

סנא אגב צופה אגב ניצחון למארי לה פן בסיבוב השני של הבחירות בצרפת שייערכו ב-7 במאי.

אדם הרי בתוך עצמו הוא גר ולכן ביקשנו לדעת קצת על שוק התקשורת המקומי.
אז ע"פ התאגיד יקום, אמנם לאחר עיכובים נוספים אך יחל השנה לפעול ולשדר.
והפיצול בערוץ 2? "הפיצול יקרה ואף יצליח", העריכה סנא.

הימרנו, וביקשנו לדעת מה לגבי הספורט הישראלי? סנא הסתייגה ואמרה שאינה מבינה בעניין אך הסכימה בכל זאת לבדוק וראתה "ניצחון גדול, בכדורגל".
ביקשנו לסיים עם האסיר המתוקשר במדינה, רומן זדורוב? סנא הייתה החלטית והעריכה ש"אין סיכוי שישתחרר השנה מהכלא".

עברנו לנומרולוגית ענת זגורי וביקשנו ממנה תשובה לאותה שאלה בדיוק. מה צופנת השנה הקרובה למדינת ישראל?
ענת פנתה למספרים על מנת לספק לנו תשובה מדויקת ככל הניתן.
ובכן פתחה ענת, קבלו "רמז... הרבה דברים חיוביים". נשמנו לרווחה.
"העיתוי הנומרולוגי של מדינת ישראל מכוון אותנו לשנה שתהיה רוויה ביצירת קשרים עם רבים ממנהיגי העולם. קשריה החדשים של מדינת ישראל ינועו במישור הדיפלומטי, הביטחוני ובעיקר במישור הכלכלי/עסקי.
פנינו לקראת תקופה מאוד מפויסת עם רצון לקבל את האחר, ליצירת מהלכים משותפים עד לכדי מהלכים פנימיים שעשויים אפילו להוביל לאחדות בממשלה.
בתקופה זו מדינת ישראל חזקה מאוד מבחינה ביטחונית ובשל קשריה החדשים העומדים על הפרק, ממש בקרוב, הגיבוי העולמי והתמיכה רק ילכו ויתעצמו. על כן לא נראה כל מהלך שקרוב לכדי מלחמה" ענת אף שולחת מסר למנהיגי השכונה המזרח תיכונית שלנו ורומזת, "לא הייתי ממליצה לאויבינו לנסות את יכולותינו בתקופה זו".
"כמו כן, חשוב להבין שגם בעיתוי של שנה מאוד טובה, יהיו חודשים בהם נהיה מעט פגיעים, נתחיל דווקא בחודש יום ההולדת (מאי) שיהיה חודש עם מעט התגוננות הקשורה למצב הביטחוני ולאחריו חודשים נובמבר ופברואר שיהיו חודשים שיהיה צורך לשים בהם דגש על בטחון המדינה.
ועם כבר מספרים, לא ניתן להמשיך מבלי לבדוק את ראש ממשלתנו, בנימין נתניהו, הנמצא אף הוא בשנה עם המון פרסום סביבתי. מאידך, העיתוי גם מראה על שינויים סביבתיים בלתי נמנעים הנדרשים להיעשות כבר בחודשים הקרובים. הגורל מכוון לשינוי שלטוני מסוג כל שהוא, או בחירות או אחדות, אך שינוי חייב שיקרה כבר בקרוב.
בשנה הקרובה נהיה גם בסימן עליה גדולה של יהודים מכל רחבי העולם לארץ ישראל ואם נשכיל לעשות את השינוי בשלטון, נוכל אפילו לכוון את עצמנו לכיוון שלום מיוחל.
לסיכום, צפויה שנה עם הרבה שותפויות חדשות העומדות על הפרק שיתחילו גם בתוכנו וגם מעבר לים, שותפויות אלו חשובות לנו מאוד להמשך השנים ולהזדמנויות הצפויות לנו בעתיד".

 

תודה לסנא קומא ולענת זנזורי על שפתחו לנו צוהר לעתיד.

 

עוד במתחם יום העצמאות

מה שותים ליד המנגל?

מה התיירות חושבות על הגבר הישראלי?

המנגל המושלם ליום העצמאות