8 דברים טובים לסוף השבוע הקרוב

הפעם הראשונה בשלג, הבר הטבעוני החדש והנמר הטורף. ועל מה אברי כועס? קיבצנו לכם כמה דברים נחמדים שאולי פספסתם השבוע

08_Horim

חיים יותר, אבל לא חיים יותר טוב. אברי גלעד בטור אישי

משרד הבריאות פרסם השבוע שתוחלת החיים בישראל עלתה ומוסיפה לעלות, ושבממוצע, כל יום מתווספות חמש שעות לחיים שלנו. אבל מה זה אומר על החיים עצמם? האם הם טובים? ממצים? ממלאים? ומה לגבי ההוצאות הנוספות שנערמות והעומס על מערכת הבריאות וגופי הביטוח? אברי גלעד מוטרד

לטור של אברי גלעד

Aletia_Edlerly_shutterstock1111

 

04_News

גם למי שלא אוהב ספורט

אומרים על הסופרבול, שייערך בלילה שבין ראשון לשני ביוסטון שבארה"ב, שהוא הרבה יותר מסתם אירוע ספורט. וצודקים. הסופרבול הוא אמריקה במיטבה, על כל מה שיש לה להציע. ואחד האלמנטים הכי מדוברים סביב האירוע הוא הכסף הרב שנשפך על פרסום, וכמות אנשי הקריאייטיב והתוכן שמנסים להוציא עוד פרסומות מדוברת, שתייצר באזז. אז אספנו עבורכם את הפרסומות המסקרנות ביותר שיוצגו השנה, מזו שביימו האחים כהן ועד זו שמככבת בה גל גדות.

ומה עושה טום בריידי כשהוא קם בבוקר? היכנסו לאייטם

גל גדות בכניסה לטקס (רויטרס)

 

01_Bidur

חושבים שאתם יודעים משהו על משחקי הכס?

100 דמויות, מבחן אחד. בחנו את עצמכם: האם הדמות הבאה מסדרת המופת חי או מת?

היכנסו ועשו את המבחן שלנו

משחקי הכס
משחקי הכס | צילום: באדיבות: yes

 

09_Yeladim

איך תגרמו לילד שלכם לסדר מדיח? (ויש גם בונוס נחמד)

לגרום לילדים לקחת חלק פעיל בעבודות הבית, מסידור החדר לפינוי המדיח ועד הורדת הפח, היא אחת המשימות המורכבות ביותר של כל הורה. וגם אחת המתישות. קיבצנו לכם כמה טיפים שיעזרו לרתום את הגיל הרך יותר למשימות הביתיות, ויש גם מתנה נחמדה: טבלה מיוחדת לפי גילים ומשימות, לשימושכם האישי.

היכנסו לאייטם והורידו את הטבלאות

''תסכול מראה על חוסר יכולת לווסת את הרגשות''

 

03_Yummies

בר משקאות טבעוני - יצאנו לבדוק

קוקטיילים מעוצב שנותן מענה לאוכלוסיית הטבעונים? רעיון מעולה. מבקר המסעדות שלנו יצא לרחוב הארבעה כדי לבדוק אם 416 עושה רושם גם על מי שאינם טבעונים.

הציון המלא באייטם

4411

 

01_Bidur

רמת גן פינת דנבר. האם יהיה מותר לצרוך קנאביס בישראל?

השר גלעד ארדן הזכיר השבוע אפשרות שהמשטרה תפתח במדיניות של אי-הפללת צרכני קנאביס. רגע לפני שישראל הופכת לקולורדו, או אורגון או קליפורניה, מדינות שבהם כבר יש לגליזציה של קנאביס, יצאנו למשאל רחוב קצר כדי לראות איך אזרחי ישראל מגיבים לחדשות

צפו בסרטון[brightcove_iframe video_id='news-domestic-health-001' autoplay='0' credit='' kid='1_fyjl7t0r' duration='144']

 

02_Mood

לראות שלג לראשונה בגיל 24. על חופשת סקי חלומית

חודש פברואר בפתח, בדיוק הזמן להוציא את המגלשיים או את הבורד מהמחסן, ולהתחיל להתכונן לחופשת הסקי השנתית. שלחנו את כתבנו הנמרץ לחופשת הסקי הראשונה בחייו, ולמפגש הראשון אי פעם עם שלג.

היכנסו לכתבה

[brightcove_iframe video_id='mood_article_292' autoplay='0' credit='' kid='1_u4v5jayi' duration='1929']

 

01_Bidur

אל תחסכו על הכרטיס לגן החיות

לסיפור המזעזע הבא מסין יש גם מוסר השכל: לגן החיות לא מתפלחים. זה מה שקרה לבחור האומלל הבא, שמצא עצמו קרוב מדי לאזור המחיה של הטיגריסים, שהגיבו כמו שטיגריסים פראיים אמורים להגיב.

היכנסו כדי לצפות בקטע, שימו לב - לא קל לצפייה

tigg11