מכור לשוודית: מה קרה לגבר שנתקע באיקאה?

לאחר ארבע שעות של השתרכות בסניף של איקאה, גיא הוכמן החליט שהגיע הזמן לשים קץ לתופעה. זמן מחאה

זמן צפייה: 01:20

טוב, זה כבר לא צחוק. זו תופעה, זה משהו שחייבים לטפל בו. הרשויות מתעלמות, הממשלה שמה זין, כולם מסביב לועגים לנו בזמן שאנחנו, הגברים, סובלים בשקט, מתאפקים, נושכים שפתיים. אבל לא עוד. הגיע הזמן לומר חמאס.  חליק. נו דיי כבררר . הגיע הזמן לשים סוף לתופעת ההשתרכות.

גברברי ישראל, משתרכים יקרים, וסתם אנשים שאומרים להם "חחח יא אפס יא מגעיל תראה מה נהיה ממך אתה לא יוצא מהבית" אני פה בשבילכם, ואני מבטיח לכם שאחרי הטור הזה, המציאות תשתנה. אבל לפני הכל סיפור.

התאריך: 12/12.

המקום: באסה.

אנחנו נוסעים לרשל"צ עוברים על פני פלמחים, בשלב הזה אני כבר שוקל לקפוץ לחוף ולחפש כריש נחמד שיציל אותי, אבל פתאום אני מוצא את עצמי עם גלידה. של איקאה

כן, איקאה. הגעתי לשם במטרה לקנות שולחן קטן לסלון ב-59 שקלים. לא עמדנו בה.  הגעתי להוכיח שאני הנדימן, גבר גבר, שאני ...עמוס תמם, שאני.. קותי סבג לא עמדנו בזה. והכי חשוב באנו לחזק את הזוגיות  אנחנו יוצאים מאיקאה. בדרך חזרה היה שקט מעצבן אז חלמתי שהיא אומרת  לי  "יוו מאמי שכחתי לקנות אהיל" ואני אומר לה  "עזבי אהיל בואי תקימי מותג מתחרה לאיקאה" -  "רעיון מעולה נקרא לזה "טמבוריה למקה". אבל אז נזכרתי שאני נוסע ביונדאי גטס 99, הרגע סיימתי ארבע שעות של השתרכות באיקאה אחרי בת זוג מרוקאית, ואין לי פתרון לבעיה מתחילת הטור. מסקנה: תתאבדו. יום טוב.