מתכוננים לשבועות: גבינות בוטיק, עוגות מקוריות וגל גדות אחת

וגם: 50 מסעדות מומלצות בירושלים, ספיישל חגיגי לכבוד חתונת השנה של שלומית מלכה ויהודה לוי והסרטון ששבר את הרשת

21_GetInTheKitchen

חוברת מתכונים: 14 עוגות גבינה מנצחות 

רוצים להפתיע את האורחים? קיבצנו עבורכם את כל הקינוחים שיעשו לכם את החג. עוגת גבינה עם שוקולד, עם תותים, עם קרמל, עוגה ללא אפייה, עוגה דיאטטית, אחת גבוהה בסיר של ג'חנון וכמובן הקלאסית עם הפירורים. רק תבחרו ותתפנקו.

לרשימה המלאה

PictureTreatment02

 

10_LigzorLishmor

מה משדכים לגבינות?

רגע לפני שפניכם מועדות למעדנייה או לסופרמרקט לרכוש גבינות משובחות לחג, כדאי שתציצו במדריך הקצר שהכנו עבורכם לאירוח מושלם. איזה פרי משדכים לאיזו גבינה, ואולי כדאי בכלל אגוזים?

למדריך המלא

[brightcove_iframe video_id='yummies-food-articles-038-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_vs7wqftt' duration='105']

 

04

איך שיחות ווטסאפ זוגיות באמת נראות?

גמר ליגת האלופות מתקרב. בן הזוג רוצה לצפות, על הדרך להזמין את כל החברים, ואם כבר, אז גם לבקש ממך שתקני את הכיבוד לאירוע. לך, לעומת זאת, יש רצונות קצת אחרים, אבל את ממש לא רוצה לריב עם החבר. זה קורה במשפחות הכי טובות, וכך זה נראה.

היכנסו לסרטון

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1417' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_nn04d2wm' duration='161']

 

15_TestYourself_TV

איזה זוג מלכותי אתם?

אחרי חודשים של הכנות, בסוף השבוע מתקיימת חתונת השנה של יהודה לוי ושלומית מלכה. לכבוד האירוע הנוצץ, הכנו להם חידון מיוחד ובו תוכלו לגלות לאיזה זוג מלכותי אתם הכי דומים. יהודה ושלומית, וויליאם וקייט מידלטון או קניה וקים?

היכנסו לשאלון

PictureTreatment01

 

01_Bidur

גל גדות שוברת שיאי הערצה

שבוע נותר עד ש"וונדר וומן" יעלה למסכים, וגל גדות, זוכה לפופולאריות גדולה. "וונדר וומן" נבחר לסרט המצופה ביותר של הקיץ, ומחקר ישראלי גילה ש-95% מהשיחה על גל ברשת היא חיובית, בעוד שארבעה אחוזים ממנה נייטרלית ורק אחוז אחד שלילי, מה שהופך אותה לישראלית האהודה ברשת, ללא תחרות.

היכנסו לכתבה

PictureTreatment03

 

02_Mood

טיול לשבת: חיק הטבע בלב ירושלים

צבאים, ציפורים ודורבנים, וגם פארקים וציורי קיר. כל זה מחכה לכם בלב העיר שחוגגת השבוע 50 שנות שחרור. בואו לגלות מחדש את הקסם של עיר הבירה של ישראל, בטיול מושלם לזוגות ולמשפחות.

היכנסו לפרטים

PictureTreatment05

 

03

50 מקומות לאכול בהם בירושלים

אנחנו נשארים בירושלים, ולכבוד שבוע החגיגות לעיר נמליץ לכם גם על כל מסעדות החובה. בדקנו מה המקומות שהשפים הירושלמים אוהבים לאכול בהם והכנו לכם את רשימת החלומות.

לכתבה המלאה

PictureTreatment04

 

15_TestYourself_TV

בוחן למתקדמים: מה אתם באמת יודעים על שבועות?

כולנו שמענו על מנהג הביכורים וכולנו אוהבים ללבוש לבן ולזלול עוגות גבינה. רות המואבייה? כן, פגשנו אותה אי שם בבית הספר היסודי. אבל כמה אתם באמת מכירים את החג? הכנו לכם שאלון לאמיצים בלבד.

היכנסו לחידון

PictureTreatment06