ארוחת בוקר קסומה, חידון האירוויזיון הגדול והשורדות נחשפות

סוף השבוע כבר כאן, ואנחנו מזמינים אתכם לחגוג ולהירגע עם עוגת גבינה משובחת, מסלול טיול מרענן וסודות מהסוויטה של טראמפ

03

ארוחת הבוקר הכי קסומה בארץ

באמצע מטע תפוזים במושב קדרון קמה בכל יום שישי מסעדת ארוחות בוקר בסגנון פיקניק. השטח העצום מלא במחצלות ושולחנות, והסועדים יקבלו סלסת פיקניק ענקית בה עשרות צנצנות עם ממרחים וסלטים תוצרת בית, ולחמים טריים ומגוונים. גם אווירה פסטורלית וגם שירות V.I.P

היכנסו לכתבה

[brightcove_iframe video_id='yummies-food-articles-032-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_kmyjx5rb' duration='62']

 

15_TestYourself_TV

חידון האירוויזיון הגדול

לקראת גמר האירוויזיון בשבת, בואו לבדוק עד כמה את מבינים בתחרות הגלאם, השואו והפאן האירופאי שרצה כבר 62 שנה. מהתחרות הראשונה בשוויץ שכללה 7 מדינות בלבד ועד למפלצת הרייטינג שסוגרת 43 משתתפות בממוצע בכל שנה - מה אתם יודעים על האירוויזיון?

היכנסו לחידון

PictureTreatment01

 

02_Mood

קופצים לבריכה של הטבע

ירושלים מוקפת הרים גבוהים ונחלים עמוקים. הרי יהודה התברכו בעשרות מעיינות יפהפיים, המציעים לקהל לשכשך בהם וליהנות מהטבע שנמצא ממש מתחת לאף, בצמוד לעיר. אחד המעיינות הוא עין לבן – בריכה יפהפייה ומוצלת, ששופצה לאחרונה בצורה מעוררת התפעלות.

לכתבה המלאה

PictureTreatment05

 

07

סרטה של דפני ליף על המחאה החברתית

"לפני שהרגליים נוגעות בקרקע" מתעד את מחאה האוהלים של קיץ 2011, מנקודת מבטה של גיבורת האירועים ההם, דפני ליף. בסרט היא לא עושה לעצמה הנחות ולא מהססת להראות איך בסוף ההישג הגדול בחייה, מעלה בה טעם חמוץ של אכזבה.

לביקורת המלאה

PictureTreatment02

 

04_News

השורדות נחשפות: מחנה האימונים

רגע לפני שהעונה החדשה והסוערת של הישרדות מתחילה, השורדות החדשות מגיעות למחנה אימונים מיוחד ועוברות משימות מאתגרות שיכינו אותן לקראת התכנית. הן מדברות על הכול ומתכוננות לגרוע מכל, אבל האם הן יעמדו בהישרדות האמיתית?

בואו להכיר

PictureTreatment04

 

20_DontBelieveIt

נסעה לדייט ראשון בשדה התעופה ומצאה את אהבת חייה

ברי אליזבת הזמינה כרטיס מלוס אנג'לס לסידני כדי לצאת בפעם הראשונה עם הגבר בו התאהבה עוד בתיכון. "החברים שלי חשבו שאני משוגעת אבל ידעתי שאני עומדת להתחתן איתו עוד לפני שנפגשנו" סיפרה. בסוף היא באמת מצאה איתו את הסוף השמח שלה.

לסיפור המלא

PictureTreatment03

 

02_Mood

כמה יעלה לכם לישון בסוויטה של טראמפ?

בעוד פחות משבועיים ינחת כאן הנשיא טראמפ לביקור ראשון. מה מכינים לו בסוויטה הנשיאותית במלון המלך דוד, איזה ביקור הם זוכרים במיוחד והאם יש לנשיא הטרי דרישות מיוחדות? יצאנו לבדוק.

צפו בסרטון

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-tourism-news-010-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_jor5wufb' duration='132']

 

 

21_GetInTheKitchen

עוגת "גן עדן"

מתחילים להתכונן לשבועות עם עוגת גבינה אפויה עם פירות אדומים של השף מיקי שמו. העוגה לא מצריכה תהליך הכנה מורכב, בעלת מרקם עדין וטעם נפלא.

היכנסו למתכון

PictureTreatment07