מתכוננים לקיץ: הנחות להופעות ענק, גלידה ביתית ומלון על המים

וגם: חופשה בחלל, בריטני ספירס מגיעה לברודווי, וכמה אתם באמת מכירים את ישראל?

17_GoOut_Beer

כך תשיגו הנחות ענק להופעות הגדולות של הקיץ

בריטני ספירס, אירוסמית' או גאנז אנד רוזס? אחרי שקיץ 2016 שבר שיאים בתחום ההופעות שהגיעו לישראל, נדמה שהקיץ הקרוב עומד להשאיר לו אבק. אמש הייתה יריית הפתיחה לקיץ ההיסטורי עם הופעתו של ג'סטין ביבר מול קהל של למעלה מ-600 אלף מעריצים. אז רגע לפני שמדינת ישראל תהפוך ליעד נחשק לאמני הפופ, הרוק והאינדי העולמיים - אתם עדיין מתלבטים לאן ללכת? הכנו לכם מדריך להופעות הגדולות ולכל ההנחות.

למדריך המלא

PictureTreatment03

 

02

יותר זול מבייביסיטר: המלון המושלם למשפחות נחשף

מתלבטים איפה לסגור חופשה בקיץ? קבלו את היעד שכולל גם פארק מים מקורה, גם סיורים וגם שופינג - במקום אחד. לא פשוט היום למצוא מלון זול לחופשה משפחתית: כזה שגם עשיר באטרקציות, מתאים לכל ימות השנה וכבונוס שוכן ביעד אטרקטיבי. אקווה וורלד ריזורט בהונגריה, או עולם המים של בודפשט בשבילכם, התגלה בדיוק ככזה.

היכנסו לכתבה

[brightcove_iframe video_id='mood-destination-guides-budapest-001-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_0kmolt3s' duration='238']

 

04

הסרטון הבא הוא מתנה לילדים שלכם

ניסיון החיים שכל אחד מאיתנו צובר, הוא ניסיון עשיר במלחמות, הישרדות וכאב, אבל גם מלא ביופי, כוח, עוצמה ושליחות. לו היו אומרים לנו, כשהיינו ילדים, איך להתכונן לחיים במדינת ישראל, אולי היינו מגיעים למקומות אחרים.

לצפייה בסרטון

[brightcove_iframe video_id='parenthood-articles-049' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_lphh68il' duration='1929']

 

21_GetInTheKitchen

פרוזן יוגורט ביתי שכיף להכין עם הילדים

חם לכם? הנה מתכון מנצח שתוכלו להכין בלי מכונת גלידה ובלי מאמץ: נשנוש קריר, בריא ומתוק, בהכנה ביתית עם הילדים שיעשה לכם חשק להיכנס למטבח. כל הפרטים בכתבה

היכנסו למתכון

PictureTreatment06

 

15_TestYourself_TV

חידון ענק: 69 שאלות על ישראל

יום העצמאות אולי מאחורינו, אבל כמה אתם באמת יודעים על המדינה? אספנו לכם 69 שאלות, בדרגת קושי משתנה, ביניהן מה שם הרחוב הפופולרי בישראל, כמה ישראלים זכו בפרס נובל עד היום, מדוע בוטלה ההופעה של הביטלס בארץ וגם - מי המציא את הדיסק און קי?

היכנסו לחידון

PictureTreatment07

 

01_Bidur

בריטני ספירס בדרך לברודווי

הצגה חדשה על פי שיריה של בריטני ספירס עומדת להגיע בקרוב לניו יורק, והסולד אאוט מובטח. נסיכת הפופ נמצאת במגעים מתקדמים להפוך את קטלוג הלהיטים שלה למחזמר נוצץ בהפקת ענק. המנהל של ספירס מבטיח שההצגה החדשה אמנם תכלול את השירים של ספירס, אבל העלילה לא תבוסס על סיפור חייה.

לכתבה המלאה

PictureTreatment01

 

14_PointforThought

מי כותב גוגל בגוגל?

יצאנו לבדוק מה ישראלים מחפשים בגוגל והגענו למסקנות מרעישות. אז חוץ מזה שאנחנו אוהבים פוליטיקה וחדשות, ואת זה כולם יודעים, אנחנו מכורים גם לחיפושים בנושא סרטי קולנוע ומכשירי פלאפון. מסתבר גם שאנחנו נכנעים ליצר המציצנות, שאנחנו לא כל כך מקוריים ושבפברואר "האח הגדול" גרם לקפיצה אדירה בחיפושים על... שמשון ודלילה.

כל הנתונים כאן

PictureTreatment02

 

20_DontBelieveIt

החופשה בחלל קרובה מתמיד

העתיד כבר כאן, ייתכן שבקרוב כולנו נוכל לטוס לחלל. כך לפחות מקווים בחברת וירג'ין גלקטיק, שביצעו ניסוי מוצלח בטכנולוגיה חדשה שפיתחו למטרה זו. התענוג אם תהיתם, יעלה לכם סכום פעוט - "רק" רבע מיליון דולר.

לכתבה המלאה

PictureTreatment04