מנגל מושלם, אלכוהול משובח והופעות שוות

לקראת יום העצמאות ציידנו אתכם בסודות לסעודת על האש, בוחן הוליוודי כיפי והמדריך המלא לטיסות זולות לפני הקיץ. 8 דברים טובים לסופ"ש

03

המנגל המושלם ליום העצמאות

כל הארץ מנגלים, מנגלים. ישראל גדלה בשנה והישראלים מתכוננים לחגוג, כמו בכל שנה, עם הרבה בשר. אספנו לכם את המתכונים הכי שווים והטיפים שיעשו לכם ארוחת על האש מושלמת: מתכוני קבב מעולים, דרינקים כיפים  על יד השיפודים, מרינדות לבשרים וכמובן סלטים תוצרת בית. בתיאבון!

כל הטיפים כאן

PictureTreatment01

 

17_GoOut_Beer

אירועים והופעות ליום העצמאות

איפה תוכלו לראות בערב העצמאות בחינם את אייל גולן, משה פרץ, גידי גוב ונועה קירל? מהערים הקטנות ועד לגדולות, מיפינו לכם את המופיעים, וגם - 69 מוזיאונים צפויים לפתוח את שעריהם בחינם ביום העצמאות בסימן החגיגות למדינה. צאו לספוג קצת תרבות ישראלית משובחת!

לרשימת האירועים המלאה

PictureTreatment02

 

03

כמה בשר תאכלו ביום העצמאות 2017?

לכבוד החג, בדקנו את כל הנתונים המעניינים באמת: באיזה איזור בארץ מנפנפים הכי הרבה? מהו סוג המנגל בו הישראלים משתמשים? באילו אירועים ישראלים מארחים ועושים על האש? וכמובן, מהם סוגי הבשר האהובים מכולם? הנתונים יפתיעו אתכם.

לכתבה המלאה

[brightcove_iframe video_id='yummies-food-articles-021-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_rk815yx1' duration='46']

 

01_Bidur

דיסני מחפשת שחקנים ישראלים ל"אלאדין"

אולי זה אתם? אחרי ש"היפה והחיה" כבש את כולנו בעיבוד חדש, דיסני רוצה לעשות זאת שוב עם קלאסיקה נוספת - אלאדין. מי שמועמד לתפקיד הראשי של הג'יני הוא לא וויל סמית', אבל השאלה הגדולה היא מי יגלמו את אלאדין ויסמין. החברה פנתה למלהקת ישראלית שמחפשת כעת שחקנים ושחקניות צעירים שיוזמנו לאודישנים.

לכתבה המלאה

PictureTreatment04

 

02

מדריך: כך תטוסו בזול באביב

אחרי פסח ולפני הקיץ, זוהי התקופה המושלמת לחופשה ללא צפיפות וילדים שרצים במעברים. בתקופה זו מחירי הטיסות והחבילות גם יורדים משמעותית, הכנו לכם מדריך מפורט: אלה האפליקציות והחברות דרכן תוכלו להזמין חופשה משתלמת שתשאיר לכם עודף לשופינג.

היכנסו למדריך

PictureTreatment05

 

14_PointforThought

יש אלטרנטיבה למערכת החינוך?

ביום חמישי משודרת ברשת התכנית "המערכת" שיצאה לבדוק איך ניתן להפוך את בתי הספר לרלוונטיים כך שיכינו את ילדינו לעתיד. בנינו עם המומחים את מערכת השעות שכוללת את כל המקצועות החשובים - שאין במערכת החינוך. אז איך מלמדים יוזמה ותושייה, מה זה התיאוריה של הידע ולמה חשוב ללמוד שוב מלאכה? כל הפרטים בכתבה

לרשימת המקצועות המלאה

PictureTreatment03

 

15_TestYourself_TV

האם תזהו את כוכבי הוליווד בצעירותם?

הכנו סרטון מיוחד עם תמונות נדירות של ותיקי תעשיית הבידור האמריקאית בצעירותם. אומנם הכישרון נישאר והתפתח תוך כדי השנים, אבל לא תאמינו כמה צעירים ויפים הם היו פעם. האם תצליחו לזהות את כולם? אל תשכחו להצביע בסקר ולשתף אותנו כמה הצלחתם לנחש.

לסקר ולכתבה

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-gossip-100' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_q8ifblhj' duration='91']

 

20_DontBelieveIt

אחרי 77 שנות נישואין: מתו באותו יום

זהו סיפור אהבתם המדהים של זוג קשישים מאנגליה, שהכירו כשהיו נערים, ומתו בהפרש של שעתיים בלבד, כששניהם בני מעל 95. ברגעיהם האחרונים, החזיקו ג'ויס ופראנק דוד ידיים, לאחר שהצוות שטיפל בהם בבית החולים הצמיד את מיטותיהם.

לכתבה המלאה

PictureTreatment06