שבת חמה: חופשה ללא ילדים, סיור פיצות והכלה היפה בעולם

ממש כמו שעברנו את פרעה, עברנו את חג הפסח. לכבוד החזרה לשגרה, קיבצנו לכם את כל ההמלצות שיעשו לכם שבת כיפית ורגועה

12_Pamper

מלונות בארץ ללא ילדים

זקוקים לחופשה זוגית אחרי המשפחתיות הדביקה של פסח? בין אם אתם הורים שזקוקים לקצת שקט או זוג שלא העז להזמין מקום בחג כדי לא לפגוש זאטוטים בחדר האוכל, בוודאי תשמחו לדעת שיש מלונות בארץ, סופר מפנקים, המבטיחים חופשה לזוגות בלבד, ללא ילדים. במלונות האלו יהיה לכם שקט מוחלט.

לרשימה המלאה

PictureTreatment05

 

08_Horim

5 סלטים טעימים וקלים להכנה

עדיין סוחבים משקל עודף מהחג? נמאס לכם להרים ארוחות כבדות? רוצים משהו קריר לסוף שבוע חם? כל התשובות נכונות. אנחנו כאן בשבילכם. כך תחזרו לשגרה מאוזנת תזונתית, בלי לוותר על הטעם.

לרשימה המלאה

[brightcove_iframe video_id='yummies_mivzak_katava154' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_ynypgvd6' duration='48']

 

02_Mood

מסלולי מים מומלצים

למה שלא תזרמו איתנו? שבת חמה ונעימה לפנינו, ואנחנו מזמינים אתכם לבחור באחד מערוצי הנחל היפים בארץ ולהתערנן בטבע בכיף. אנחנו מבטיחים שהטיולים האלה לא ישאירו אף רגל יבשה.

לרשימה המלאה

PictureTreatment04

 

03

חדש וגאוני: סיורי פיצה ובירה בתל-אביב

אתם פחות בקטע של טבע? יש לנו עוד מסלול - במיוחד בשבילכם. 3 חברים הגו סיור חווייתי שבמרכזו אותו מאכל איטלקי מפורסם, שהתאזרח יפה בארה"ב, והפך בשנים האחרונות למושא הערצה של ממש. צפו בסיור שהתחיל מפיצה טבעונית ונגמר בפיצה עם נוטלה.

בואו סיירו איתנו

[brightcove_iframe video_id='yummies-food-articles-017-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_ll9qldhy' duration='183']

 

15_TestYourself_TV

עד כמה אתם מכירים את הסרט "טיטאניק"?

לפני 105 שנים התנגשה הספינה המפורסמת בקרחון באסון שגבה את חייהם של 1,510 אנשים. הסרט שזכה בלא פחות מ- 11 פרסי אוסקר כבר מזמן הפך לקלאסיקה. כמה טוב אתם מכירים את העלילה והדמויות? זה הזמן לצלול לתוך הנוסטלגיה ממש כמו היהלום בסוף הסרט.

היכנסו לחידון

PictureTreatment02

 

01_Bidur

שמלת הכלה הכי אהובה באינסטגרם

אנחנו כבר יודעים ששום דבר לא מניב יותר לייקים מאלבומי חתונה. אבל כלה אינדונזית אחת שוברת את כל השיאים ברשת החברתית. השמלה שלה, שעוצבה על ידי מעצב מקומי זכתה כבר למעל 200,000 לייקים. הייתם נותנים לה לייק?

היכנסו לאלבום המלא

PictureTreatment03

 

14_PointforThought

מחקרים מוכיחים: אמהות חורגות ומרושעות הן מיתוס

אל תאמינו לסינדרלה. לפי מחקר חדש, מסתבר שאמהות חורגות הן דווקא בעלות השפעה חיובית על ילדים אחרי גירושים, ולרוב משמשות כדבק של המשפחה. יותר מזה: נישואין מחדש לרוב גורמים לילדים להרגיש שוב שהם חלק ממשפחה.

לכתבה המלאה

PictureTreatment01

 

10_LigzorLishmor

קיצורי המקלדת הכי שימושיים

תמיד רציתם לדעת מה בדיוק עושים מקשי ה-F במקלדת? מסתבר שהם יכולים להיות יעילים במיוחד. הכנו לכם מדריך פשוט ויעיל, שיכול להקל על פעולות נפוצות ולחסוך לכם זמן יקר. כך תשנו שם של קובץ, תשמרו ותרעננו בלחיצת כפתור.

למדריך המלא

PictureTreatment06