סופ"ש חגיגי: לטייל ולחגוג בחינם, המלצות צפייה ומחכים למופלטה

צאו לבלות עם הילדים בלי לפתוח את הארנק, הסלבס מנקים את הסודות ומתכון מיוחד למופלטה. 8 דברים טובים לסוף השבוע במהדורה כשרה לפסח

02_Mood

ליהנות בלי להוציא שקל

הילדים בחופש ארוך וכבר נמאס לכם לראות אותם יושבים עם הסמארטפון או דבוקים למסך? מצפון ועד דרום, הרכבנו עבורכם רשימה של יותר מ-70 אירועים, טיולים, מוזיאונים, ירידים, פסטיבלים ומופעים - וכולם בחינם. תיהנו.

לרשימה המלאה

טיוליםם

21_GetInTheKitchen

מריחים את המימונה?

לקראת המימונה המתקרבת ביקרנו אצל הבשלנית המהוללת סוליקה ממסעדת אווה סאפי, ששיתפה אותנו במתכון המסורתי למופלטה ("אני לא משנה מסורת, מה שהיה במשפחתי במשך דורות, כך גם אני עושה"). שימו לב לטריק הסודי שלה.

צפו בהכנת המופלטה

[brightcove_iframe video_id='yummies-recipes-meals-bakery-001' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_y7roi5gl' duration='66']

 

04

זקני השבט עושים פסח

בסימן החג הכי משפחתי בשנה, תפסנו את זקני השבט של מגדלי הים התיכון כדי להבין אחת ולתמיד מיהם ארבעת הבנים של ההגדה, ומה יחכה לכם בצלחת הפסח. וכיצד אורן חזן משתלב בהגדה? יצא מצחיק במיוחד.

צפו בסרטון

[brightcove_iframe video_id='parenthood-articles-046' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_0pyaiq8z' duration='1929']

 

11_Listen

אלבומים ישראלים לפסח

פסח הוא חג האלבומים במוזיקה הישראלית. מתוך עושר גדול של אפשרויות ליקטנו את עשרת המומלצים. אז במקום לקנות עוד כלי בית שיאוחסן בארון, פנקו אותם באלבום של הראל סקעת, איפה הילד, עומר אדם ועוד רבים וטובים.

לרשימה המלאה

אלבומיםם

 

03

גפילטע פיש או חריימה?

יש הרבה קונפליקטים בחברה הישראלית, אבל אין ספק שהפילוג האמיתי קורה בצלחת. יצאנו לרחוב לבדוק איך הישראלים מעדיפים את הדג שלהם: חריימה חריף או גפילטע מתוק? המלצה קטנה מעורך המדור: תשאירו את קרב העדות בבית ולכו על סושי.

לצפייה בסרטון

[brightcove_iframe video_id='yummies-food-articles-016-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_qfxoxvy4' duration='121']

 

04

הסלבס מנקים את הסודות

לכבוד חג האביב שאלנו את המפורסמות המקומיות כמו אגם רודברג, אנה ארונוב וחן אמסלם על הניקיונות שהן מתכננות בחייהן. אז מי לא מצטערת על דבר שעשתה ומי הייתה רוצה לנקות את לשון הרע ששולט במדינה?

היכנסו לכתבה

מפורסמיםם

 

10_LigzorLishmor

"למה את בררנית? תתחתני כבר!"

את ליל הסדר כבר שרדנו, אבל לפנינו עוד ארוחת שבת וארוחת חג נוספת. כנראה שאף אחד לא סובל בשבוע הזה כמו הרווקים והרווקות שנמצאים תחת חקירה צולבת. בדיוק בשביל זה דיברנו עם המומחיות שהסבירו: למה המשפחות שלנו כל כך לחוצות חתונה, ואיך נצא מזה בשלום.

לכתבה המלאה

רווקיםם

 

14_PointforThought03

ואם נתניהו היה צריך להוציאנו ממצרים?

בסיפור יציאת מצרים, ה' סולח לבני ישראל על חטא עגל הזהב, אבל למשה רבינו, מנהיג העם, הוא לא סולח בכזו קלות. מה היה קורה אם נתניהו היה עומד אז בראש העם היהודי? שי גולדן בנקודת מבט מסקרנת ברוח ההגדה, על מנהיגות ועל עם ישראל, אז והיום.

לטור המלא

[brightcove_iframe video_id='moshe-vs-netanyahu' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_3uf93lm8' duration='53']