8 דברים טובים לסוף השבוע

מלונות לפסח בארץ לכל תקציב, ביקורת על הסרט הכי מדובר "היפה והחיה" ואיך אפשר בלי ההריון של בר רפאלי. הדברים שיעשו לכם את סוף השבוע

02

חופשות פסח לפי מחיר ב-20 מלונות בארץ

פסח מתקרב אלינו בצעדי ענק ואפשר כבר להריח את המצות עם הנוטלה. פסח הוא גם חג האביב, חג החירות והחופש. בטח חופש, אבל זה יעלה לכם. תתפלאו, אבל עדיין נשארו מלונות שיש בהם מקומות לפסח. אתם תחליטו כמה אתם רוצים להשקיע, בטווח של 3,000-100 ש"ח ואנחנו נגיד לכם מה זה כולל. חג שמח!

למדריך המלא

PictureTreatment08

 

06

הגלידריה שמכינה גלידה מאשפת מזון

מבולבלים? זה אולי נשמע מגעיל, אבל התוצאה תפתיע אתכם. גלידריה באורגון, ארה"ב לקחה את הביטוי "הזבל של אחד הוא האוצר של האחר" לשלב הבא. כך למשל, תותים בשלים מדי עבור חקלאים הם מושלמים במקרה הזה כי יוקפאו בין כה וכה, ומתבלינים משומשים כמו וניל וקינמון עדיין אפשר לייצר גלידות. מטרת המקום הוא לעורר מודעות לסוגיית בזבוז המזון - 40% מהמזון שמגדלים בארה"ב ייזרק לפני שייאכל.

היכנסו לכתבה

PictureTreatment04

 

04

בריטני .vs בר רפאלי

פשרה בין נתניהו וכחלון? הפגנות החרדים? עזבו אתכם שטויות. הקבינט של רשת סלבס דן בדברים החשובים באמת. גם אתם עוד לא התאוששתם מההריון של בר רפאלי? גמר האח הגדול? ההגעה של בריטני לארץ? אז אסור לכם לפספס את הפנינים של חברי המערכת שלנו.

לצפייה בסרטון

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-news-205-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_z1cxx9vi' duration='1929']

 

04

תל אביב יקרה לנו

עכשיו זה רשמי: מה שאתם מרגישים בכיס זה נכון. תל אביב מדורגת במקום ה-11 במדד יוקר המחייה העולמי. כן, כן, אנחנו יקרים יותר, למשל, מרשימת הערים המפוארת הבאה: סידני, וינה, לונדון, וושינגטון, מילאנו, רומא, מיאמי ובייג'ין. ומהי העיר היקרה בעולם? היכנסו לכתבה וצפו ברשימות של הערים היקרות והזולות ביותר.

לרשימות ולהסברים

PictureTreatment05

 

03

אהרוני חוזר לסצינה: הצצה למסעדה החדשה

אהרוני אולי נשבע שלא יפתח מסעדה שוב, אבל השף והצמה החליטו שהגיע הזמן להרחיב את הביזנס, ולהפוך את הדוכן בשרונה מרקט למסעדה של ממש בלבונטין. בתפריט של הירו ראמן: יותר ראמן, מנות קטנות והרבה סאקה. לחיים!

כל הפרטים כאן

[brightcove_iframe video_id='yummies-food-articles-009' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_w6a8s9hk' duration='60']

 

07

היפה והחיה: הסרט החדש עולה על המצוייר?

"סיפור עתיק יומין", כפי שאומר השיר המפורסם מהסרט, שרבים כל כך מאיתנו גדלנו עליו או גידלנו עליו את ילדינו. קשה לעמוד בפני הקסם של השירים המוכרים, של אמה ווטסון, נסיכת דיסני בשר ודם של ממש, ושל שאר השחקנים מהשורה הראשונה. ובכל זאת, בניגוד לסרט המצויר, שעשה היסטוריה כסרט האנימציה הראשון שהיה מועמד לפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר - הגרסה הנוכחית לא מביאה בשורה אמיתית.

היכנסו לביקורת

PictureTreatment01

 

02_Mood

טיול בקיסריה שמתאים לכל עונה

מבנים היסטוריים וגם טבע כמו חולות נודדים, חלזונות ים וצדפים שנפלטו לחוף. כל זה במרחק של חצי שעה נסיעה מהמרכז. אנחנו מזמינים אתכם לסגור את השבוע בטיול קסום בחוף הקשתות ועתיקות קיסריה.

היכנסו לכתבה

PictureTreatment06

 

06_Health

8 הוכחות למה זה בריא לקלל

יכול להיות שהגננת שולה טעתה. מחקרים הוכיחו ששימוש בקללות משכיח כאב, משחרר לחצים ומלא בשלל יתרונות נוספים. נכון, צריך לברור מול מי להשתמש במילים היפות האלו, אבל תודו שזה כיף לשחרר איזו קללה לאוויר כשדופקים את הזרת בקצה של השולחן. עכשיו גם מוכח שזה טוב עבורנו.

כל הסיבות כאן

PictureTreatment03