8 דברים טובים לסוף שבוע פורימי

אירועי פורים חינמיים, מסעדות אוכל רחוב מטריפות וספיישל יום האישה עם בנות גיל הזהב. הסרטונים והכתבות שיעשו לכם את סוף השבוע

09

אירועי פורים הכי שווים

פורים וסוף השבוע התחברו השנה, ואין מצב שאתם נשארים בבית. בין אם בא לכם קרקס, הפנינג במפעל גלידה, או לחגוג בעדלאידע, קיבצנו עבורכם את כל האירועים החינמיים מצפון ועד דרום. חג שמח!

לרשימת האירועים המלאה

PictureTreatment05

 

04

בעד או נגד פורים?

יש כאלה ששואלים "מדוע לא יבוא פורים פעמיים בשבוע?" אבל יש גם כאלה שעבורם פעם בשנה זה יותר מדי. אז נכון שהצלחנו להינצל מהמן הרשע, אבל קיבלנו אוזניים מקומחות, תחרות התחפושת הכי מושקעת, עדלאידע בחולון, וכל מילה נוספת על משלוחי המנות מיותרת. אתם בעד או נגד פורים? צפו בסרטון והצביעו בסקר.

לסרטון ולסקר

[brightcove_iframe video_id='mood_article_336' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_d8rvguxg' duration='42']

 

07

נמאס לכם מגיבורי על? כנראה שלא ראיתם את "לוגאן"

אז אם הכרעתם נגד פורים, ובא לכם לצאת בסוף השבוע בלי להיתקל בבוגרים וילדים מחופשים לחיות, פיראטים, או גיבורי על - אולי דווקא תרצו ללכת לסרט גיבורי על. "לוגאן" הוא סרט שמבוסס על דמות מקומיקס, אבל לא רוצה להיות "סרט קומיקס". מסקרן? בהחלט.

לביקורת המלאה

PictureTreatment03

 

03

5 מסעדות אוכל רחוב ששווה להכיר

משחקי השף "אוטו אוכל", התכנית החדשה שתחשוף אתכם לתרבות משאיות האוכל בהן אוכל רחוב נגיש הוא שם המשחק כבר ממש כאן, ואלה ההמלצות שלנו ל-5 מסעדות של אוכל רחוב ממטבח אסייתי, הודי, מקסיקני, הולנדי וגם מקומי. הכתבה הזו בטוח תפתח לכם את התיאבון.

כל המסעדות מחכות לכם כאן

PictureTreatment02

 

14_PointforThought03

משלגיה ועד מואנה: המהפכה של גיבורות דיסני 

השבוע החגיגי הזה כולל לא רק את פורים, אלא גם את יום האישה, הזדמנות מצויינת לחשוב על הדמויות הנשיות שמעריצות הילדות שלנו. דיסני עשו דרך ארוכה מאז שב-1937 יצאה לאוויר העולם שלגיה, הנסיכה הראשונה שלהם, שלא עשתה הרבה עבור עצמה חוץ מלשבת ולחכות לנסיך. אז אילו מסרים מסתתרים מאחורי הטירה ו'חיים בעושר ובאושר עד עצם היום הזה'? אזהרה: הטקסט הבא עלול להרוס לכם את הילדות.

לכתבה המלאה

PictureTreatment01

 

04

(תו)בנות הזהב

אומרים שעם השנים בא הניסיון. לכבוד יום האישה יצאנו לגלות מה חושבות נשות גיל הזהב על נשים, זוגיות, תרבות ואפילו על סקס. קבלו את העצות של זלדה ופרידה

צפו בסרטון

[brightcove_iframe video_id='health-articles-042' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_r878sjrz' duration='217']

 

13_Voice_TestYourself

כמה אתם מכירים את המנטורים?

חצי גמר The Voice משודר במוצ"ש, ולקראתו אנחנו מזמינים אתכם להיזכר בכמה מהציטוטים שרק המנטורים שלנו יכולים להגיד. אז מי אמר לשלומית מלכה "תמיד כשאני מדבר איתך אני מסתכל לצד כדי שלא אסתכל על היופי שלך"? ומי אמר למנטור אחר "איך כתבת שיר כזה? הרי אין לך לב"? היכנסו לחידון וגלו

לחידון לחצו כאן

PictureTreatment04

 

08_Horim

מה בריא יותר: קוקה קולה או קוקה קולה זירו?

שנים משווקים לנו ש"זירו" הוא משקה מופחת סוכר, ולכן - טוב יותר עבורנו. אבל האם יש אמת בפרסום? ניסוי ביתי ופשוט סיפק תשובה לכל השאלות. סקרנים? צפו.

לכתבה המלאה

PictureTreatment06