8 דברים טובים לסוף השבוע

15 מתכונים שווים לאוזני המן, המדריך השלם ליום פינוק עצמי ואיך השם שלכם קובע אם אתם יפים או לא? הנה כל מה שיעשה לכם את סוף השבוע הקרוב

10_LigzorLishmor

15 המתכונים הכי שווים לאוזני המן

החג הכי שמח מתקרב אלינו, אבל עם כל הכבוד למסיכות, רעשנים, שירים וריקודים - זה לא חג יהודי אמיתי בלי אוכל משמין, והרבה ממנו. אספנו לכם 15 מתכונים שיתאימו לכם בין אם אתם אוהבים מילוי פרג, שוקולד או תמרים, ואפילו אם נפשכם חשקה דווקא באוזני המן משערות קדאיף, טבעוניות או אפילו בפיצות בצורת אוזני המן.

היכנסו לכתבה (ולמטבח!)

PictureTreatment02

 

05

דו"ח המבקר התפרסם: והפעם של The Voice

רבע הגמר הציג סיפור רומיאו ויוליה אמיתי. הזוג המלכותי והצעיר של The Voice, שיר קורן ואלי חולי, ראש בראש, בקרב דרמטי שבסופו שיר נשלחת הביתה. מה היה למבקר שלנו לומר על כל הביצועים הגדולים של הערב?

לביקורת ולכל הביצועים

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-voice-season-04-songs-ep-23-part-04' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_22wxih7h' duration='140']

 

01_Bidur

ילדה תאומים לא זהים - וגילתה כי לכל תינוק אב אחר

חשבתם שהמשפחה שלכם מוזרה? חכו שתשמעו על האישה האמריקנית שגילתה לתדהמתה שהתאומים שלה הם לא מאותו אבא. מסתבר שזה קורה באחת מתוך מיליון לידות תאומים. איך בדיוק זה קורה ואיך הגיב בן הזוג שגילה שרק אחד מהילדים שלו?

לכתבה המלאה

PictureTreatment07

 

02

מושלם למשפחות: 5 מלונות "הכל כלול" הכי טובים באירופה

חולמים על חופשה ביוון? איטליה? ואולי דווקא בקפריסין? אספנו לכם את המלונות הכי משתלמים לכם ולמשפחות שלכם, עם אוכל ללא הגבלה, וכמובן פעילויות לילדים. לכם רק נשאר לוודא שהדרכון בתוקף.

לרשימה החלומית

PictureTreatment04

 

07

סרט ההמשך ל"טריינספוטינג" עושה כבוד לסרט המקורי

לא בטוח עד כמה היה הכרחי ליצור סרט המשך ל"טריינספוטינג". מבקר הקולנוע שלנו מתאר את הסרט ככזה שיעלה חיוך על שפתי המעריצים, אבל גם כאחד שבמרכזו ארבעה ג'אנקים שהזדקנו, וכבר אין בהם זכר לרוח הנעורים של הסרט הראשון.

לביקורת המלאה 

PictureTreatment06

 

01_Bidur

מחקר חושף: אנחנו נראים כמו השם שלנו

מחקר ישראלי צרפתי חדש גילה שהמראה שלנו ממש לא קשור רק לגנטיקה. מסתבר שכולנו מושפעים ממה שאנשים חושבים, אפילו יותר מכמה שיכולנו לדמיין. אז מה זה בעצם אומר ואיך השם שלכם משפיע עליכם? כל התשובות בכתבה.

היכנסו לכתבה המלאה

PictureTreatment03

 

11_Listen

כל השירים החמים במוזיקה המזרחית

שרית חדד ואייל גולן בסינגלים חדשים, ולא רק הם. אז אילו שירים יקפיצו לנו את השבת הקרובה ואיזה יגרמו לנו לרצות להאריך את שנת הצהריים של שישי? כל התשובות בכתבה.

היכנסו ופיתחו רמקולים

[brightcove_iframe video_id='entertainment-music-israeli-music-024' autoplay='1' credit='' desc='' kid='1_wkynvo6h' duration='193']

 

12_Pamper

המדריך המלא ליום פינוק עצמי 

מסתבר שבתחילת מרץ מציינים בכל העולם את יום "תכנן חופשת סולו" - אז גם לכם מותר לחגוג. בין אם אתם בקטע של מסאז', סדנת בישול, או בכלל חדר זעם שיעזור לכם להוציא אגרסיות - שימו את היום יום והמחויבויות בצד, וצאו לעשות משהו טוב עבור עצמכם, לפחות ליום אחד.

לכל ההמלצות ליום מושלם

PictureTreatment08