לפיד נפגש עם מקרון: "צריך לשים על איראן איום צבאי אמיתי"

שר החוץ דן עם נשיא צרפת בהרחבת חידוש שיחות הגרעין, ועל האפשרויות להרחיב ולהעמיק את שיתוף הפעולה בין המדינות בנושאים ביטחוניים וכלכליים. "נמשיך לעבוד כדי שהעולם יבין את האיום האיראני במלואו"

זמן צפייה: 01:21

שר החוץ יאיר לפיד נפגש הערב (שלישי) עם נשיא צרפת עמנואל מקרון, ודן עמו בהרחבת חידוש השיחות עם איראן. "אחרי הרבה מאוד שנים עמדתה של ישראל נשמעת ועמדתה של ישראל נחרצת", אמר לפיד בסיום הפגישה, "אסור להסיר את הסנקציות מאיראן. צריך להדק את הסנקציות, צריך לשים על איראן איום צבאי אמיתי כי רק זה ימנע ממנה להמשיך במירוץ שלה לגרעין".

"המירוץ לא נעצר כאן והמירוץ לא נעצר בשיחות בוינה", הוסיף לפיד בהתייחסו לשיחות הגרעין בבירה האוסטרית, "יחד עם ראש הממשלה בנט יחד עם שר הביטחון גנץ שנוסע לווישנגטון בשבוע הבא, אנחנו נמשיך לעבוד כדי שהעולם יבין את האיום האיראני במלואו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הורוביץ: "בימים הקרובים יהיה מידע מדויק על יעילות החיסון מול האומיקרון"

תוקף באלימות, שולף אקדח – ובורח מהמקום לאחר הירי • תיעוד

יפן: נסחף בים סוער ונמצא חי לאחר 22 שעות

[brightcove_iframe video_id='news-politics-state-policy-part-2111302004' autoplay='0' credit='' desc='שר החוץ לפיד לאחר הפגישה עם מקרון' poster='' kid='1_7nnyo66e' duration='40']

בהמשך שוחחו לפיד ומקרון על היחסים הבילטראליים בין המדינות ועל האפשרויות להרחיב ולהעמיק את שיתוף הפעולה בנושאים ביטחוניים וכלכליים. בפגישתו עם מקרון סיים לפיד שלושה ימים של שיחות בלונדון ופריז, ובין היתר נפגש עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון ועם שרת החוץ הבריטית אליזבת טראס.

שר החוץ יאיר לפיד ונשיא צרפת עמנואל מקרון
שר החוץ יאיר לפיד ונשיא צרפת עמנואל מקרון | צילום: Quentin Crestinu