הרצוג וארדואן שוחחו לרגל עיד אל-פיטר: "שמחה, שלום וקירוב לבבות"

נשיא המדינה שוחח עם נשיא טורקיה ובירך אותו לרגל החג המציין את תום חודש הרמדאן, זאת לאחר שהנשיא הטורקי בירך את הנשיא ואת מדינת ישראל לרגל יום העצמאות ה-74. "מקווה ששיתוף הפעולה יתרום לשלום וליציבות האזורית"

Whatsapp Image 2022 03 09 At 1
הנשיאים הרצוג וארדואן | צילום: חיים צח / לע"מ

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, שוחח בטלפון הערב (שני) עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן בירך אותו לרגל עיד אל-פיטר, והודה לנשיא טורקיה על אגרת הברכה ששלח לרגל יום העצמאות ה-74 של ישראל, בה כתב: "אני מאמין באמת ובתמים ששיתוף הפעולה בין מדינותינו יתפתח בצורה שתשרת את האינטרסים הלאומיים ההדדיים שלנו, כמו גם את השלום והיציבות האזורית".

בשיחה נשיא טורקיה הביע תקוותו כי החג יביא עמו שמחה, שלום וקירוב לבבות אזורי. השניים דנו בחשיבות הדיאלוג הפתוח והשוטף לשמירה על השקט והיציבות באזור כולו, בייחוד בימים אלו. הרצוג הודה לארדואן על האיחולים וציין שעליהם להמשיך ולעבוד בשיתוף פעולה לטובת שני העמים.

Whatsapp Image 2022 03 09 At 1
הנשיאים הרצוג וארדואן | צילום: חיים צח/לע''מ

כזכור, אמש שוחח הרצוג בטלפון עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ובירך אותו לרגל עיד אל-פיטר, החג המציין את תום חודש הרמדאן. הרצוג שוחח גם עם יורש העצר של איחוד האמירויות, מוחמד בן זאיד, ועם מלך בחריין, חאמד בין עיסא אל ח'ליפה, להם גם איחל ברכות לרגל החג.