היילי במועצת זכויות האדם: "די למדיניות חד צדדית נגד ישראל"

לאחר מספר נאומים פרו-ישראליים באו"ם, שגרירת ארה"ב בארגון נאמה במועצת זכויות האדם, שידועה בפעילותה נגד ישראל

הצטרפו לשידור הישיר

שגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי השתתפה היום (שלישי) בישיבת מועצת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה, מתחה ביקורת חריפה על האג'נדה האנטי ישראלית שלה ואמרה כי ארה"ב תשקול את המשך השתתפותה בגוף הבינלאומי. אחרי שסיימה לנאום המריאה היילי לביקור בישראל.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

היילי אמרה בנאומה: "קשה להאמין שהמועצה הזו לא העבירה אף החלטה על ונצואלה, אבל במקביל העבירה לפחות 5 החלטות על ישראל, המועצה חייבת להפסיק את המדיניות החד צדדית נגד ישראל".

שגרירת ארה"ב באו"ם הבהירה כי למדינה שמפירה זכויות האדם אין מקום במועצה ואמרה: "כדי שהאו"ם ישמור על האמינות שלו, הוא חייב להפסיק עם המדיניות האנטי ישראלית". היילי אמרה לחברי המועצה כי ממשל טראמפ "בוחן בזהירות את תפקוד המועצה ואת השתתפות ארה"ב בה".

במאמר שפרסמה בסוף השבוע בוושינגטון פוסט כתבה שגרירת ארה"ב באו"ם כי היא מתכוונת להדגיש את הצורך בשינויים במועצה. "המועצה חייבת להפסיק את הביקורת הלא מוצדקת והמוטה נגד ישראל", הבהירה היילי. "כאשר המועצה מעבירה יותר מ-70 החלטות נגד ישראל, מדינה בעלת רקורד חזק של זכויות אדם, ורק שבע החלטות נגד אירן, מדינה בעלת שפוגעת בזכויות אדם, אתה יודע שמשהו לא בסדר".