נפתר המשבר התעופתי: חברות ישראליות ישובו לטוס לדובאי

במסגרת המאמצים להגיע לפתרון המחלוקות סביב סוגיית אבטחת התעופה הישראלית באיחוד האמירויות, התקיים סבב פגישות של ראש אגף האבטחה בשב"כ עם מקביליו האמירתים, וסוכמו עקרונות עבודה משותפים וסידורי אבטחה אשר יאפשרו לחברות לשוב ולטוס למדינת המפרץ באופן סדיר ושוטף

זמן צפייה: 00:35

נפתח המשבר התעופתי מול איחוד האמירויות: במסגרת שיח של שב"כ מול מקביליו האמירתים, הושגו אמש (חמישי) הבנות שיאפשרו לחברות התעופה הישראליות לטוס לדובאי כסדרן, זאת לאחר שבשבוע שעבר פורסם כי כל הטיסות לדובאי יבוטלו.

במסגרת המאמצים להגיע לפתרון המחלוקות סביב סוגיית אבטחת התעופה הישראלית בדובאי, התקיים אתמול סבב פגישות של ראש אגף האבטחה בשב"כ עם מקביליו האמירתים, בהמשך לסבב פגישות שערך ראש השב"כ רונן בר עם מקביליו בשבוע שעבר, וסוכמו עקרונות עבודה משותפים וסידורי אבטחה אשר יאפשרו לחברות התעופה הישראליות לשוב ולטוס לדובאי באופן סדיר ושוטף.

לאחר פתרון המשבר, הצפי הוא כי תשע טיסות ישראליות ייצאו כל יום לדובאי, בנוסף לארבע טיסות של "פליי-דובאי", ובהמשך גם חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, "אמירטס", תצורף גם היא לרשימת החברות שטסות מישראל לדובאי. בחג הפסח מספר הטיסות צפוי לעלות.

דובאי, מהערים היפות באיחוד האמירויות
דובאי, מהערים היפות באיחוד האמירויות | צילום: Shutterstock

מנכ"ל אל על אביגל שורק מסר בתגובה: "אני מבקש להודות לראש הממשלה נפתלי בנט, לשר החוץ יאיר לפיד, לשרת התחבורה מרב מיכאלי ולראש השב"כ רונן בר, על המאמצים לפתרון המשבר. נאלצנו לבטל בכל יום מספר טיסות ולמצוא לנוסעים פתרון חלופי וכעת נוכל להעניק שירות יציב וברמה הגבוהה שלקוחות אל על מצפים לקבל".