רה"מ נפגש עם קנצלר גרמניה ושוחח שוב עם נשיא אוקראינה: "הדיאלוג נמשך"

לאחר שנועד עם פוטין ושוחח עם זלנסקי, בנט טס לפגישה גם עם שולץ, שערכה כשעה וחצי ובמהלכה אכלו השניים ארוחת ערב ודיברו על מספר סוגיות. בסיומה המריא בחזרה לישראל, ושוחח גם עם נשיא צרפת

זמן צפייה: 04:06

ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש הלילה (ראשון) עם קנצלר גרמניה אולף שולץ. השניים שוחחו על מספר סוגיות וביניהן המצב בין אוקראינה לרוסיה. הפגישה בין המנהיגים ערכה כשעה וחצי, ובמהלכה השניים אכלו ארוחת ערב יחד. בסיום הפגישה המריא בנט לישראל, וערך גם שיחה עם נשיא צרפת עמנואל מקרון ושיחה נוספת עם נשיא אוקראינה זלנסקי, שצייץ: "הדיאלוג בינינו נמשך".

אתמול בבוקר המריא ראש הממשלה בטיסה חשאית למוסקבה, שם נפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין כדי לדון עמו בעניין המשבר באוקראינה. הפגישה בין השניים נערכה כשלוש שעות. שר הבינוי ושיכון זאב אלקין טס עם ראש הממשלה. לאחר הפגישה שוחח בנט גם עם נשיא אוקראינה.

על פי גורם מדיני, הביקור של בנט ברוסיה היה מתואם עם ארצות הברית, גרמניה וצרפת, תוך שיח שוטף עם אוקראינה. עוד נמסר כי הפגישה התקיימה לאחר שורה ארוכה של שיחות שקיים ראש הממשלה עם מנהיגים בשבוע האחרון.

ראש הממשלה שוחח עם הנשיא פוטין גם על מצבם של הישראלים והקהילות היהודיות ברקע הקונפליקט. בפגישה נידונה גם ההתקדמות בשיחות הגרעין בווינה. בנט הביע את עמדת ישראל, שמתנגדת לחזרה להסכם הגרעין.