מלך ירדן שוחח עם בנט: "להימנע מצעדים שיובילו להסלמה ברקע חודש הרמדאן"

שני המנהיגים שוחחו טלפונית, במהלכה הודה רה"מ למלך ירדן על גינוי פיגועי הטרור בשבועות האחרונים ודן עמו בשיתוף הפעולה בין המדינות ובקשר השוטף. במקביל, ביקש המלך עבדאללה מבנט לאפשר למוסלמים להתפלל במתחם הר הבית ללא הפרעות

נפתלי בנט ועבדאללה מלך ירדן

עבדאללה מלך ירדן שוחח היום (ראשון) טלפונית עם ראש הממשלה נפתלי בנט, במהלכה קרא לבנט "להמנע מצעדים שיובילו להסלמה". בנוסף קרא לו לאפשר למוסלמים להתפלל במתחם הר הבית ללא הפרעות או מכשולים, את ברקע חודש הרמדאן.

במקביל, ראש הממשלה בנט בירך את המלך עבדאללה ואת העם הירדני לכבוש חודש הרמדאן, והודה לו על גינויו הברור נגד פיגועי הטרור שהתרחשו בשבועות האחרונים. כמו כן, שני המנהיגים דנו בחשיבות שיתוף הפעולה בין המדינות ובהמשך השיח השוטף, כך נמסר מלשכתו של בנט.

כזכור, בשבוע שעבר התקבל הנשיא יצחק הרצוג בארמונו של עבדאללה השני במסגרת ביקורו במדינה. בפגישה בארבע עיניים, המלך עבדאללה גינה את הפיגוע הקטלני בבני ברק, ולאחר מכן נערכה פגישה בילטראלית בהשתתפות יועצי שני המנהיגים.

יממה אחת לפני כן, נפגש שר הביטחון בני גנץ עם המלך עבדאללה, בתיאום עם ראש הממשלה נבנט. בפגישתו, איחל גנץ "רמדאן כרים", כאשר יתר הפגישה עסקה באתגרים הביטחוניים האזוריים.