כוחות הביטחון חיסלו חוליית מחבלים שאחראים על פיגועי ירי באזור שכם

בתום פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של שב"כ, ימ"מ וצה"ל, חוסלו שלושה מחבלים שהיו אחראים על שישה פיגוע ירי בשבועות האחרונים. לפי מקורות פלסטיניים, המפגעים מזוהים עם ארגון פת"ח בשכם. לאחר המבצע הותקף נהג מונית ישראלי שנכנס בטעות לשכם. רה"מ בנט: "אין חסינות למחבלים. ‏מי שפוגע בנו, יפגע"

זמן צפייה: 05:04

בתום פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של שב"כ, ימ"מ וצה"ל, חוסלו היום (שלישי) בשכם שלושה מחבלים שהיו אחראים על שישה פיגועי ירי באזור יהודה ושומרון בשבועות האחרונים. המפגעים נהרגו בזמן היתקלות עם כוחות הביטחון כשנסעו ברכבם. חבר חוליה אחד לא היה ברכב ולכן לא חוסל. על פי מקורות פלסטיניים, המחבלים מזוהים עם ארגון פת"ח בשכם.

הנשקים ששימשו לפיגוע ונתפסו על המחבלים

ראש הממשלה נפתלי בנט מסר בתגובה: "הימ"מ, שב"כ, צה"ל - כוחותינו הוכיחו היום, שוב, שאין חסינות למחבלים. ‏מי שפוגע בנו, יפגע".

המחבלים שחוסלו בשכם
המחבלים שחוסלו בשכם

שר הביטחון, בני גנץ, מסר אחרי החיסול: "‏אני משבח את צה"ל, השב"כ והימ"מ שחיסלו היום את חוליית המחבלים שביצעה פיגועי ירי בשבועות האחרונים. בתקופה האחרונה הנחיתי להגביר את פעילות הסיכול מול פיגועי הירי ואת הנוכחות בצירים ובמקומות המרכזיים ביו"ש. נמשיך בפעילות יזומה, נסכל ונשים את ידינו על מי שינסה לפגוע בחיי אדם".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-internal-part-2202081542' autoplay='0' credit='' desc='נהג מונית ישראלי נכנס בטעות לשכם והותקף' poster='' kid='1_x9jl4kl3' duration='16']

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, בתגובה לחיסול חוליית המחבלים: "כך נלחמים בטרור, ללא מורא. אני קורא לממשלה ללמוד מהלוחמים כיצד נלחמים בטרור".

לאחר המבצע, נהג מונית ישראלי שנכנס לטעות לשכם הותקף באלימות, כאשר זכוכיות הרכב שלו נופצו. סרטון המתעד את התקיפה הופץ ברשתות החברתיות.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-2202081544' autoplay='0' credit='' desc='נהג מונית ישראלי נכנס בטעות לשכם והותקף' poster='' kid='1_d0cvf3ef' duration='6']

לאחר החיסול גדודי חללי אל-אקצא פרסמו הודעה, וכתבו: "מבכים על מותם של השהידים הגיבורים איבראהים אלנאבולסי, אדהם מברוכ ומוחמד א-דח'יל לאחר פעולת חיסול פחדנית שביצע כוח מיוחד של הכיבוש בעיר שכם. אנחנו מבהירים כי דם השהידים שלנו לא נשפך לחינם וכי התגובה תגיע ושדם ייענה בדם".

הרכב של נהג המונית הישראלי שנכנס בטעות לשכם והותקף
הרכב של נהג המונית הישראלי שנכנס בטעות לשכם והותקף