"מה קורה בבני ברק? אמיר תן מילה": ההודעה האחרונה שקיבל מאביו השוטר שנרצח

במהלך הפיגוע הקטלני בבני ברק שלח אביו של השוטר שסייע בחיסול המחבל ומת מפצעיו הודעה וביקש לדעת לשלומו. חברתו הגיעה היום לנחם את המשפחה. "הוא הבטיח שישמור על עצמו"

זמן צפייה: 02:58

בנוף הגליל החל הבוקר (רביעי) ניחום האבלים בביתו של השוטר אמיר ח'ורי שנרצח אמש בפיגוע הקטלני בבני ברק. אביו של אמיר, ג'רייס, הראה את ההודעות האחרונות ששלח לבנו, ובהן כתב: "מה קורה בבני ברק? תעדכן אותי שהכול בסדר אצלך", ואחרי כן, בהודעה האחרונה, כתב: "אמיר, תן מילה".

ההודעות של אביו של אמיר ח'ורי
ההודעות של אביו של אמיר ח'ורי

רס"מ אמיר ח'ורי בן ה-32, ערבי נוצרי תושב נוף הגליל ובנו של גמלאי משטרה, הוא השוטר שסייע בחיסול המחבל בזירת הפיגוע אמש, כשהוא רכוב על אופנוע משטרתי - ולבסוף מת מפצעיו. ח'ורי יובא מחר למנוחות בבית העלמין הצבאי בנוף הגליל.

אביו של אמיר ח'ורי שנרצח בפיגוע בבני ברק

שני ישר, חברתו של אמיר, קוננה על לכתו: "הוא החיים שלי, הלב שלי, אהבת חיי. אני לא אמורה לבוא לפה לבד. הוא הבטיח לי שהוא ישמור על עצמו, תראה איזה יפה הוא. אתמול דיברנו פעם אחרונה, אני אמרתי לו שעוד מעט המשמרת נגמרת, ושיש לי מיגרנה ושאני עסוקה בעבודה. הוא אמר שאני תמיד עסוקה בעבודה, ואמרתי לו שאני אוהבת אותו עדיין. הוא כמוני, מסור לעבודה שלו".

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2203301036' autoplay='0' credit='' desc='חברתו של אמיר ח′ורי' poster='' kid='1_z2hcxtaz' duration='62']

"דיברנו על הפיגוע בחדרה כשישבנו בסלון, והוא אמר שאם יבוא לו מחבל מול העיניים הוא ירסק אותו, לא ייפחד. אמרתי לו 'אל תהיה גיבור, בבקשה', והוא אמר לי שאין לו פחד בעיניים, ושהוא לא ייתן לאף אחד להיפגע".

השוטר אמיר ח'ורי שנרצח בפיגוע בבני ברק
השוטר אמיר ח'ורי שנרצח בפיגוע בבני ברק