פעם נוספת - אירוע אלים ביצהר: רכב מג"ב נרגם באבנים

הלוחמים מבצעים סריקות אחר החשודים בזריקת אבנים לעבר רכב ביטחון ממוגן. מפורום תג מאיר נמסר: "עברייני הטרור היהודי ימשיכו לפעול ללא חשש כל עוד תימשך הרוח הגבית שניתנת להם"

זמן צפייה: 02:01

רכב של משמר הגבול נרגם אמש (שבת) באבנים, בכניסה ליישוב יצהר. מדובר ברכב ממוגן, ואין נזק או נפגעים. הלוחמים מבצעים סריקות אחר חשודים.

מפורום תג מאיר הנלחם בפשעי שנאה נמסר: "עברייני הטרור היהודי ימשיכו לפעול ללא חשש כל עוד תימשך הרוח הגבית הרבנית והפוליטית הניתנת להם והסלחנות הבלתי נתפסת של כוחות הביטחון כלפיהם. אם לא נתעורר, לא רחוק היום בו אבן שתיזרק על ידי פושעי הימין הקיצוני תהרוג חייל צה"ל".

עוד בחדשות 13:

אחרי הפינוי ביצהר: ניקוב צמיגים וכתובות נאצה באזור רמאללה

כתובות נאצה ונזק לרכבים: חשד לפשע שנאה בשכונת עכברה בצפת

האלימות ביצהר נמשכת – בשל הרוח הגבית ממערכות השלטון • פרשנות

כוחות משמר הגבול, מנהל אזרחי וכלים לוגיסיטיים ביצהר
כוחות משמר הגבול, מנהל אזרחי וכלים לוגיסיטיים ביצהר | צילום: חדשות 13

לפני כעשרה ימים חשוד הצית אוהל קטן של לוחמי משמר הגבול בגבעת "כיפת סרוגה" סמוך ליצהר. אין נפגעים, וכוחות מג"ב סרקו את המרחב אחר החשוד שנמלט במהירות מהמקום. הלוחמים שוהים במקום כדי לאכוף את צו שטח צבאי סגור שהוטל במקום.

מהמשטרה נמסר כי "כוחות הביטחון רואים בכך עליית מדרגה באלימות המופנת כלפי הלוחמים ומתכוונים לעשות הכול בכדי לאתר את החשוד. הלוחמים ימשיכו לפעול במקום לאכיפת הצו".

באותו הבוקר הרסו המנהל האזרחי וכוחות מג"ב גדולים מבנה בלוקים ופינוי שני מבני עץ ארעיים שהוצבו באופן לא חוקי בגבעת "שבח הארץ" באזור יצהר. המבנים אינם מבני מגורים והציוד הרב שהיה בתוכם יוחרם על ידי כוחות הביטחון.