"אירוע שהיה יכול להיגמר אחרת": תיעוד הפלסטיני שנעצר בשרון רגע לפני פיגוע

בצילומי מצלמת האבטחה של היישוב צור יצחק ניתן לראות את החשוד כאשר הוא עומד בצד הכביש עם יד אחת מאחורי הגב. רבש"צ היישוב אמר לחדשות 13: "הבנתי שמשהו שמשהו חריג אצלו, התקשרנו למשטרה שהגיעו ועצרו אותו. הייתה פה עירנות מצוינת של התושבים"

זמן צפייה: 01:32

בתיעוד שפורסם הבוקר (שבת) ממצלמת האבטחה של היישוב צור יצחק שבמועצה האזורית דרום השרון ניתן לראות את הפלסטיני שנעצר אמש בחשד לכוונה לבצע פיגוע, כאשר הוא עומד בצד הכביש עם יד אחת מאחורי הגב. מעט לאחר מכן הוא נעצר כשבידו סכין, אבן ומכתב שבו הביע את כוונתו לבצע פיגוע.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2205141128' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד נוסף של החשוד ממצלמות האבטחה' poster='' kid='1_ws8luyds' duration='39']

החשוד, תושב טול כרם בן 19, נעצר על ידי כוחות משטרה לאחר שהתקבל דיווח אודות אדם חשוד שנצפה באזור. דודי סויסא, רבש"צ היישוב צור יצחק, אמר היום לחדשות 13: "המאבטח בכניסה ליישוב התחיל לקבל דיווחים מתושבים שעוברים בצומת, על כך שהם מזהים בחור לובש שחורים שמחזיק חפץ ביד".

"הוא התקשר אלי", הוסיף סויסא, "פתחתי את מצלמות האבטחה וצפיתי באותו בחור כחצי דקה. הבנתי שמשהו שמשהו חריג אצלו, הוא לא שקט, זז ימינה ושמאלה ויד אחת הייתה מאחורי הגב. התקשרנו למשטרה שהגיעו ועצרו אותו. הייתה פה עירנות מצוינת של התושבים והאירוע הזה יכול היה להיגמר אחרת לגמרי".