פיגוע דקירה בחברון: בן 38 נפצע קל - המחבלת נלקחה לחקירה

פלסטינית בת 65 דקרה תושב קריית ארבע בסכין מטבח סמוך למערת המכפלה. כוחות הביטחון השתלטו עליה לאחר שהישראלי הכה את המפגעת בפניה, והיא נעצרה

הסכין שאיתה דקרה המחבלת את הישראלי סמוך למערת המכפלה
הסכין שאיתה דקרה המחבלת את הישראלי סמוך למערת המכפלה | צילום: דוברות המשטרה

תושב קריית ארבע בן 38 נפצע היום (שבת) קל בפיגוע דקירה סמוך למערת המכפלה בחברון. המחבלת, פלסטינית בת 65, נלקחה לחקירה, לאחר שהישראלי הכה אותה בפניה וכוחות הביטחון השתלטו עליה. המחבלת סיפרה בחקירתה: "באתי למות בפיגוע. מאסתי בחיים שלי. הילדים שלי לא מדברים איתי. אני לבד והמשפחה שלי לא בקשר איתי".

המחבלת מהפיגוע סמוך למערת המכפלה
המחבלת מהפיגוע סמוך למערת המכפלה

שלשום נרצח בפיגוע בשומרון יהודה דימנטמן בן ה-25 מהיישובי שבי שומרון, תלמיד ישיבת חומש. יהודה הותיר אחריו אלמנה ותינוק בן פחות משנה. אתמול התייחס לאירוע דובר צה"ל, רן כוכב, ואמר בגל"צ כי "יש קצה חוט" במצוד אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע. במקביל, כוחות הביטחון ביצעו שורת מעצרים בכפרים הפלסטינים בשומרון במסגרת כמה כיוונים מודיעיניים במצוד.

בתוך כך, צה"ל תגבר את הכוחות בשטח בשלושה גדודים נוספים ויחידות מיוחדות מסייעות בחיפוש. בשלב זה לא ידוע לאיזה ארגון שייכים המחבלים, אך יודע כי הם חיכו בנקודת מרבץ סמוך למאחז חומש עם נשק חם וכן כי המחבלים ירו הרבה כדורים על הרכב של ארבעת תלמידי הישיבה.