לאור יום: דיווחים בסוריה על תקיפה ישראלית בשני יעדים

בישראל לא מגיבים לטענות הסוריות, שלפיהן מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מטרות שככל הנראה כוונו נגד העברת נשק איראנית. לפי הדיווחים, שני חיילים סורים נפצעו ונגרם נזק לציוד

זמן צפייה: 02:51

תקיפה חריגה לאור יום בשבת: הטלוויזיה הסורית דיווחה היום (שבת) כי מטוסי חיל האוויר הפציצו מוצב של גדוד 94 של הצבא הסורי באזור דמשק ומטרה נוספת סמוך לעיר הבירה הסורית. לפי הדיווחים, שני חיילים סורים נפצעו ונגרם נזק לציוד.

הסורים טוענים כי מערכות ההגנה האוויריות של המדינה הדפו "מטרות עוינות" מכיוון ישראל. ככל הנראה מדובר בתקיפה שכוונה נגד העברת נשק איראנית. בישראל לא מגיבים לדיווחים הזרים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חשד לרצח בבית שמש: בן 17 דקר למוות את אביו

ציוד כבד עלה באש: חשד להצתה במחצבה בנגב

לאחר המלצת המומחים: ה-FDA אישר חיסון קורונה לילדים בני 11-5

[brightcove_iframe video_id='news-politics-security-part-2021103013' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד לאחר התקיפה בסוריה' poster='' kid='1_m0vv5aep' duration='11']

אתר החדשות "קול הבירה", אשר מזוהה עם האופוזיציה הסורית ועוקב אחר הנעשה בדמשק, דיווח מפי מקורות כי 4 טילי קרקע-קרקע ישראליים, אשר נורו מאזור הגולן, פגעו במוצבים צבאיים השייכים למיליציות הפרו-איראניות באזור הכפר א-דימאס שבפרברי הבירה, צפונית-מערבית לדמשק וסמוך לגבול לבנון.

עשן מיתמר מאזור התקיפה המיוחסת לישראל בפרברי דמשק
עשן מיתמר מאזור התקיפה המיוחסת לישראל בפרברי דמשק

עוד ציינו המקורות כי מטרת שניים מהטילים הייתה מקום מפגש של בכירים במיליציות הפרו-איראניות ובחיזבאללה באזור א-דימאס, ושאר הטילים פגעו בסוללה שניסתה ליירט את הטילים הישראליים. כמו כן, בדיווח של "קול הבירה" נטען כי חלק מטילי ההגנה האווירית שנורו במהלך התקיפה התרסקו עם שיגורם.