המחסן הושמד לחלוטין: תיעוד הנזק מתקיפה שיוחסה לישראל בסוריה

צילום לוויין של חברת ISI ממחסן כלי רכב בדרום חומס, שהופצץ בשבוע שעבר, מראה כי המבנה, שגודלו 300 מ"ר - נהרס לחלוטין • דיווח: 14 איראנים ועיראקים נהרגו בתקיפה ישראלית אתמול בסוריה

זמן צפייה: 01:16

חברת הלוויינים ופתרונות המודיעין הישראלית אימג'סאט אינטרנשיונל ISI חשפה היום (שלישי) תיעוד מתוך תקיפה שאירעה בסוריה בלילה שבין חמישי לשישי ואף יוחסה לחיל האוויר הישראלי. על פי תמונת הלוויין, נראה כי המחסן שהותקף באזור חומס הושמד לחלוטין.

בתוך כך, "מרכז המעקב אחר זכויות אדם בסוריה" דיווח הבוקר כי 14 בני אדם נהרגו בתקיפה שבוצעה אמש על מתקן של הכוחות האיראניים והמליציות הנאמנות לה בצפון מזרח סוריה. גם התקיפה הזו יוחסה לישראל. ההרוגים הינם אזרחי איראן ועיראק, ועל פי הדיווח מניין ההרוגים צפוי לעלות משום שבתקיפה היו גם כמה שנפצעו קשה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

סוריה: ישראל תקפה את המרכז למחקרים מדעיים בחלב

השימוש באמצעי השב"כ למעקב אחרי חולי קורונה הוארך ב-3 שבועות

מורה שבאה במגע עם תלמידים התגלתה כחולה בקורונה – ביה"ס נסגר

תיעוד הנזק מתקיפת מחסן כלי רכב בדרום חומס
תיעוד הנזק מתקיפת מחסן כלי רכב בדרום חומס | צילום: ImageSat International (ISI)

אמש, סוכנות הידיעות הרשמית של סוריה הודיעה כי מערכות ההגנה האווירית במדינה הופעלו בעקבות תקיפה ישראלית על המרכז למחקרים מדעיים בעיר חלב. בתקשורת האיראנית דווח כי נשמעו שלושה פיצוצים במקום. הצבא הסורי הודיע כי מדובר במטוס קרב ששיגר מספר טילים לעבר מחסנים צבאיים בפרברי חלב.

כמו כן, בשישי בלילה דווח בסוריה כי מסוקי קרב של חיל האוויר שיגרו טילים בשמי רמת הגולן לעבר מטרות בדרום המדינה. היעדים, כך על פי הטלוויזיה הסורית הרשמית, היו מוצבים של הצבא הסורי, מטרות של חזבאללה וכן מטרות איראניות באזור קוניטרה ובכפרים שבצפון רמת הגולן הסורית.