בתגובה לירי הרקטות לדרום: צה"ל תקף מטרות חמאס ברצועה

מצה"ל נמסר כי מטוסי קרב וכלי טיס תקפו אתר לייצור אמצעי לחימה רקטיים, תשתית תת קרקעית ועמדה צבאית של הארגון השולט בעזה. זאת, בתגובה לירי שתי הרקטות לעבר אשקלון

זמן צפייה: 00:59

צה"ל תקף הלילה (שבת) מטרות חמאס ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטות לעבר אזור הדרום. ממה"ל נמסר כי מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו אתר לייצור אמצעי לחימה רקטיים, תשתית תת קרקעית ועמדה צבאית של חמאס.

כאמור, דובר צה"ל אישר אמש כי שתי רקטות שוגרו לעבר שטח ישראל מרצועת עזה - לוחמי ההגנה האווירית יירטו את שני השיגורים בעזרת מערכת כיפת ברזל. התרעות נשמעו באשקלון וביישובי עוטף עזה. לא דווח על נזק או על נפגעים בגוף. עם זאת, נפגעת חרדה תושבת אשקלון פונתה לבית החולים ברזילי בעיר.

תיעוד תקיפת צה''ל ברצועת עזה
תיעוד תקיפת צה''ל ברצועת עזה (ארכיון) | צילום: חדשות 13

הפעם האחרונה שבה שוגרה רקטה משטח הרצועה לעבר ישראל הייתה לפני כחודש. בתגובה לשיגור זה תקף חיל האוויר 12 יעדים של חמאס ברצועת עזה. הרקטה נחתה בשטח מפעל באשקלון וגרמה לנזק. לא דווח על נפגעים בגוף. אישה בהיריון נפגעה בעת שרצה לממ"ד ופונתה לבית החולים ברזילי שבאשקלון. בין המטרות שהותקפו - שני אתרים לייצור אמצעי לחימה רקטיים, תשתיות תת קרקעיות ומתחם אימונים צבאי של הכוח הימי של חמאס.