דיווחים ברצועה: "יחידות ההטרדה הליליות" ישובו לפעילות הערב

לפי הפרסומים, היחידות, שתפקידן להטריד את תושבי העוטף באמצעות קולות ירי ונפץ, יחלו בפעילותן כבר בשעות הקרובות • משעות הבוקר הופרחו לעבר שטח ישראלי ארבעה בלוני נפץ

זמן צפייה: 01:11

מתיחות בדרום: לפי דיווחים פלסטיניים, "יחידות ההטרדה הליליות", שתפקידן להטריד את תושבי העוטף באמצעות קולות ירי ונפץ, ישובו לפעילות הערב (ראשון) בגבול רצועת עזה.

בתוך כך, משעות הבוקר הופרחו ארבעה בלוני נפץ לעבר שטח ישראל.

לכתבות נוספות בנושא >> 

דיווח: בעזה מאיימים להשיב לפעילות את "יחידות ההטרדה הליליות"

בתגובה לבלוני הנפץ: חיל האוויר תקף תשתית חמאס בצפון הרצועה

צרור בלונים מחובר לחפץ חשוד אותר בשטח חקלאי במונצה האזורית אשכול
צרור בלונים מחובר לחפץ חשוד אותר בשטח חקלאי במונצה האזורית אשכול | צילום: בטחון שדה

אתמול דווח שגורמים בפלגים הפלסטיניים אמרו לעיתון אל-אחבאר הלבנוני שברצועת עזה מאיימים להשיב בקרוב לפעילות את "יחידות ההטרדה הליליות" במידה שהמצב לא ישתנה ולא תהיה התקדמות ביישום ההבנות. תפקיד היחידה הוא להטריד את תושבי רצועת עזה על ידי קולות ירי ונפץ בשעות הלילה.

עוד ציינו הגורמים, שברצועה תכננו להגביר את הלחץ על ישראל כבר לפני שבועיים באמצעות החזרה לפעילות של יחידת בלוני התבערה. בתוך כך, מעיריית שדרות נמסר כי צרור בלונים חשוד אותר בגן שעשועים ציבורי בשכונה בעיר. חבלני משטרה הוזעקו למקום, טיפלו בחפץ ונטרלו אותו.

זאת, לאחר שבערב לפני כן בחוף לידו באשדוד, סמוך לטיילת, אותר צרור בלונים המחובר למטען צינור מאולתר. כוחות משטרה הוזעקו למקום וחסמו את הזירה, וחבלנים ניטרלו את המטען. מאוחר יותר אותר בלון נוסף שנחשד כנושא עליו חומר נפץ במושב נתיב העשרה בעוטף עזה.