שיפור במצבו של לוחם הימ״מ שנפצע בג’נין: ער ומתקשר עם משפחתו

בית החולים רמב"ם עדכן כי סנ"צ ש', שנפצע בקרב היריות בג'נין שבמהלכו חוסלה חוליית מחבלים, ער ומצבו יציב. הוא מתקשר עם משפחתו והצוות מקווה להוציא אותו ממחלקת הטיפול הנמרץ בימים הקרובים

זמן צפייה: 06:25

מבית החולים רמב"ם נמסר היום (ראשון) כי חל שיפור במצבו של סנ"צ ש', קצין ימ"מ שנפצע בפעילות בג'נין ביום שישי האחרון. לפי בית החולים, מצבו של הלוחם יציב והוא ער ומתקשר על משפחתו. כמו כן, הוא החל לנשום לבד אך במקביל נעזר במכונת הנשמה. הצוות הרפואי אופטימי לגבי האפשרות שישתחרר מהטיפול נמרץ כבר בימים הקרובים.

נשק של אחד המחבלים שנתפס בתום הקרב בין טולכרם לג'נין
נשק של אחד המחבלים שנתפס בתום הקרב בין טולכרם לג'נין | צילום: דוברות המשטרה

כזכור, סנ"צ ש' נפצע באורח קשה אמש ושלושה לוחמים נוספים נפצעו באורח קל, בפעילות משותפת של צה"ל, ימ"מ ושב"כ. הכוח הגיע לבצע מעצר של שלושה מחבלים שנסעו ברכב סמוך לעראבה, בשטח שבין טולכרם לג'נין בצפון השומרון, ובעת ניסיון מעצרם בוצע ירי לעבר כוח של לוחמי שב"כ וימ"מ, אשר הגיב באש ובתום קרב יריות השלושה נוטרלו.

שעות לאחר מכן התבררו הפרטים על החוליה החמושה. ההתרעה על החוליה החמושה הגיעה מהשב"כ, ועדיין לא ברור מה חברי החוליה תכננו. במשך שעות רבות ישבו כוחות הביטחון על המחבלים, וברגע המתאים יצאו לסיכול, ברכב שב"כ עם לוחמי ימ"מ בפנים. מדובר בחוליית ירי נחושה שיכולה הייתה לממש פיגוע בטווח הזמן המיידי, בין אם בירי על מוצב של חיילים ובין אם ברצח של משפחה שנוסעת ברכב על אחד הצירים.

תחמושת שנתפסה אצל המחבלים בתום הקרב בין טולכרם לג'נין
תחמושת שנתפסה אצל המחבלים בתום הקרב בין טולכרם לג'נין | צילום: דוברות המשטרה