הלוחם שנפצע קשה בפיגוע הדריסה שוחרר מהמיון: "הכול טוב איתי"

שאדי איברהים בן ה-20 מכפר סאג'ור איבד את רגלו בפיגוע שאירע סמוך ליישוב נגוהות שבדרום הר חברון. בסרטון שצילם כששוחרר מטיפול נמרץ, הודה על התמיכה שקיבל: "הכול סבבה, אני אוהב אתכם"

זמן צפייה: 00:28

החייל שאדי איברהים שנפצע קשה בפיגוע הדריסה שאירע בשבוע שעבר שוחרר היום (שישי) מטיפול נמרץ, ובסרטון שצילם ממיטתו בבית החולים, סיפר: "יצאתי מהמיון - הכול טוב, הכול סבבה. אני בסדר".

איברהים הודה על הודעות התמיכה שקיבל במהלך השבוע שחלף, ואמר: "לא יכולתי לענות אבל אני מוסר לכם ד"ש. גם אני אוהב אתכם וסומך עליכם. להתראות".

לעוד כתבות בחדשות 13 >>

חמינאי: "ישראל היא גידול סרטני בלב המזרח התיכון"

הפסקת התיאום עם הרשות: כוחות הביטחון הפלס' נסוגים מאבו דיס

שוחד, גניבה – ואפילו אונס: הפוליטיקאים שישבו על ספסל הנאשמים

החייל שאדי איברהים, שנפצע קשה בפיגוע דריסה בדרום הר חברון
החייל שאדי איברהים, שנפצע קשה בפיגוע דריסה בדרום הר חברון | צילום: אדם חדד

שאדי בן ה-20 הוא תושב הכפר סאג'ור, שכזכור, איבד את רגלו מפגיעת מחבל ביום חמישי שעבר. רק לפני יומיים התעורר לראשונה מאז המקרה ואמר לחבריו: "אני יודע שאיבדתי רגל - אני רוצה לחזור לצבא".

בשבוע שעבר בהא-אלדין עואודה, בן 19 מאזור חברון, נסע במהירות לעבר עמדה צבאית ביישוב נגוהות שבמרחב החטיבה המרחבית יהודה והצליח לפגוע בשאדי. אחד מהלוחמים פתח בירי לעבר המחבל וניטרל אותו, ואילו שאדי פונה לבית החולים סורוקה כשהוא בהכרה וסובל מפגיעות בגפיים. על גופו של המחבל התגלה מכתב התאבדות שאיתו, ככל הנראה, יצא מהכפר על מנת לבצע את הפיגוע.

החייל שאדי איברהים, שנפצע קשה בפיגוע דריסה בדרום הר חברון | צילום: חדשות 13
זירת הפיגוע בדרום הר חברון
זירת הפיגוע בדרום הר חברון | צילום: דובר צה''ל