"נורה בחזהו ומת בדרכו לביה"ח": פרטים חדשים על פרשת מדחת סלאח

העיתון הלבנוני "אל אח'באר"' המקורב לחיזבאללה פרסם עדויות חדשות מחיסול המחבל ליד מג'דל שמס. לפי עדויות, רכב תיירות ישראלי עמד בסמוך ל"גבעת הצעקות", משם ירה בו

Iegzqy

העיתון הלבנוני "אל אח'באר" המקורב לארגון החיזבאללה, פרסם היום (שלישי) פרטים חדשים על חיסולו של מדחת סלאח לפני מספר שבועות, שבו האשימה סוריה את ישראל. לפי הדיווח של עדי ראיה, "רכב תיירות" ישראלי עמד בסמוך לאחד מהשערים המשקיפים על "גבעת הצעקות", המפריד בין הכפר חד'ר למג'דל שמס.

מהרכב יצא גבר בלבוש אזרחי וירה לעבר סלאח, ששהה ליד ביתו. סלאח נפגע בחזהו ובמקומות נוספים בגופו. לאחר מכן, דיווחו עדי הראיה כי נסוג המחסל מהמקום במהירות. סלאח על פי הדיווח מת בזמן שהובהל לבית החולים בכפר ח'דר. מקורות צבאיים סוריים סבורים שרכבו של סלאח היה נתון למעקב מתצפית של צה"ל באזור הגבול, עד שהגיע לביתו.

כזכור, לפני שבועיים נתקבלו דיווחים בסוריה, על פיהם ישראל חיסלה סאלח בסוריה בירי צלפים מהגדר. בעברו ישב סלאח פעמיים בכלא הישראלי, פעל בשירות האיראנים ותכנן פיגועים עם צעירים דרוזים ממג'דל שמס. כששוחרר עבר לסוריה, שם הגיע עד לפרלמנט כמייצג הדרוזים, ואף פגש את נשיא סוריה בשאר אל אסד.