יהודים הותקפו באבנים ומקלות בגליל, רכב הותקף בצומת המוביל

גונן שמר נסע עם משפחתו בשעת לילה כשאבנים הושלכו לעבר רכבו. "זה היה יכול להיגמר אחרת. התקשרנו למשטרה ואמרו לנו שאין מה לעשות". בכפר כאבול הותקפו יהודים ע"י ערבים לאחר שהגיעו להתפלל בקבר מיכה הנביא

זמן צפייה: 00:39

רכב שנסע בצומת המוביל שבגליל התחתון הלילה (ראשון) הותקף באבנים. ברכב נסע גונן שמר עם ילדו. לחדשות 13 הוא סיפר: "נסענו בלילה ופתאום שמענו בום. כל האוטו היה זכוכיות. התקשרנו למשטרה והם אמרו ששמעו על המקרה ואין להם מה לעשות". מהמשטרה נמסר כי החלו סריקות לאיתור החשודים ביידוי אבנים לעבר שני רכבים נוספים בכביש 77.

"10 סנטימטר אחורה אבן והמצב היה אחר לגמרי. גם מכוניות נוספות שנסעו לידינו היו עם שמשות מנופצות. הילד ישב מאחורה והאבן פגעה בשמשה הקדמית למעלה ימינה. אם היה פוגע בחלון שלו זה היה נגמר אחרת", סיפר שמר.

[brightcove_iframe video_id='news-politics-security-part-2208071053' autoplay='0' credit='' desc='אחד הרכבים שניזוקו בכפר כאבול' poster='' kid='1_yyms1fhc' duration='']

הוא הוסיף כי "אני אדם אדיש מטבעי אבל זה היה מפחיד - כל האוטו זכוכיות, האישה נשרטה קצת, מלאה זכוכיות, הילד נבהל. היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע. הרגענו את הילד והלכנו לישון, אבל זה מפחיד שהמשטרה אומרת שאין לה מה לעשות עם זה. מה שמעצבן שהמשטרה אמרה שהיא יודעת על הסיפור ולא סוגרים את הכביש, אין ניידות באזור".

באירוע נוסף נפצע גבר כבן 64 באורח קל מיידוי אבנים בכביש 5 סמוך לצומת גיתי בשומרון. פרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם פציעה בעין מזכוכית. באירוע אחר בגליל המערבי, ערבים תקפו יהודים שנסעו לקברו של מיכה הנביא בכפר כאבול.