ערב שלישי ברציפות: יורטה רקטה שנורתה לעוטף עזה

אזעקת צבע אדום נשמעה בשדרות ובמועצה האזורית שער הנגב, בעקבות רקטה ששוגרה מצפון רצועת עזה. לא דווח על נפגעים בגוף או נזק. הערכה: הירי בוצע על ידי הג'יהאד האיסלאמי

זמן צפייה: 03:20

מתיחות בדרום: רקטה שוגרה הערב (ראשון) לעבר שדרות והמועצה האזורית שער הנגב מצפון רצועת עזה - זה הערב השלישי ברציפות. סוללת כיפת ברזל יירטה את השיגור. לא דווח על נפגעים בגוף או על נזק. על פי הערכות בצה"ל, הירי בוצע על ידי הג'יהאד האיסלאמי.

הלילה תקף חיל האוויר באמצעות מטוסי ומסוקי קרב מטרות חמאס ברצועת עזה וביניהן: מתחם צבאי ובו מספר סדנאות תת-קרקעיות לייצור רקטות של ארגון הטרור, מתקן אימונים צבאי של הארגון, מחנה צבאי שבו אתר לאחסון אמצעי לחימה ומנהרת טרור של הארגון. התקיפה הגיעה בעקבות שיגור הרקטה אמש מהרצועה לעבר שדרות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"מצטער, לא יכול לשבת 10 שנים": הטיוטה שכתב הקצין שמת בכלא

הטענות לחטיפת הילד מאיטליה: עורכי הדין של הסב הופתעו מהמעשה

גורם ביטחוני מעריך: עד יום רביעי נצליח להגיע למחבלים

[brightcove_iframe video_id='news-politics-security-part-2109122202' autoplay='0' credit='עופר דימרי ואורי כהן' desc='תיעוד היירוט של כיפת ברזל ממצלמת רכב' poster='' kid='1_ydvbt6j9' duration='32']

כזכור, אזעקת צבע אדום נשמעה אמש בתחומי המועצה האזורית שער הנגב ובשדרות לאחר שכיפת ברזל יירטה את הרקטה מעל שדרות. לפי ההערכות הג'יהאד האסלאמי אחראי לירי - זו הפעם השלישית בסך הכול מאז מבצע שומר החומות. גבר בן 29 נפצע קל כאשר נחבל במהלך הריצה למרחב המוגן בזמן האזעקה. הוא פונה לבית החולים ברזילי עם חבלת ראש.