ירי שני השבוע מעזה: נפילה בשטחה של שדרות

אחרי איומי הפלגים בעזה, בפעם השנייה השבוע שוגרה רקטה מהרצועה, וזוהתה נפילה בשטח העיר שדרות. רסיס פגע בבית בעיר, לא היו נפגעים. כיפת ברזל לא הופעלה

זמן צפייה: 00:28

דובר צה"ל דיווח כי שיגור אחד מרצועת עזה זוהה הערב (רביעי), לאחר שהופעלה התרעת צבע אדום בעיר שדרות ובמרחב עוטף עזה. הנפילה זוהתה בשטח פתוח בשדרות, והשיגור לא יורט על ידי מערכת כיפת ברזל. אין נפגעים בגוף כתוצאה מהירי, גבר בן 70 לקה ופונה לבית החולים ברזילי. נזק נגרם בית בעיר וכוחות המשטרה טיפלו ברסיסים שפגעו במבנה.

ראש העיר שדרות, אלון דוידי, הגיע לזירה ואמר: "כולנו זוכרים את הירי בצוהרי היום לפני חצי שנה שנותר ללא תגובה של ישראל. עכשיו אני מצפה מראש הממשלה, שר הביטחון והקבינט שלא יכילו את הירי הזה שבנס נגמר ללא נפגעים. תושבי שדרות והעוטף ראויים לחגוג את חול המועד ושביעי של פסח בשמחה ובבטחה כמו כל עם ישראל והתפקיד של הממשלה לדאוג שזה יקרה".

רסיסים במבנה בשדרות
רסיסים במבנה בשדרות | צילום: דוברות עיריית שדרות

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2204202300' autoplay='0' credit='משתלת בן בן מושב נתיב העשרה' desc='תיעוד השיגור מרצועת עזה' poster='' kid='1_uyx95lcf' duration='53']

כזכור, אזעקת צבע אדום נשמעה ביום שני במועצה האזורית אשכול בין היישובים כיסופים לעין השלושה בעוטף עזה. על פי דובר צה"ל, זוהה שיגור של רקטה אחת מכיוון רצועת עזה לישראל שיורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית. גם שם לא דווח על נפגעים ולא נגרם נזק.