בוצע ירי לעוטף עזה - רקטה התפוצצה בשטח פתוח

לאחר שהופעלה התרעה במושב נתיב העשרה, דובר צה"ל אישר כי רקטה נפלה בשטח פתוח. אין נפגעים בגוף או נזק. זאת, לאחר שלפני כעשרה ימים בוצע ירי לעבר עוטף עזה - וצה"ל תקף ברצועה בתגובה

זמן צפייה: 00:35

דובר צה"ל אישר הערב (שישי) כי זוהה שיגור של רקטה משטח הרצועה לעבר עוטף עזה, שהתפוצצה בשטח פתוח. זאת, לאחר שהתרעה נשמעה ביישוב נתיב העשרה. לא דווח על נזק או נפגעים בגוף.

לפני עשרה ימים שוגרה רקטה לעבר עוטף עזה, ונפלה בשטח פתוח סמוך לאחד היישובים במועצה האזורית אשכול - כך אישר דובר צה"ל, לאחר שהופעלה התרעת צבע אדום באזור. לא דווח על נפגעים בגוף או על נזק. אין שינוי בהנחיות לתושבים. זמן קצר לאחר מכן, תקף כלי טיס של צה"ל עמדה צבאית של חמאס בדרום רצועת עזה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בכירים בקבינט: פתחנו גנים בערים אדומות כי לא הייתה לנו ברירה

הסגר בערים האדומות יימשך עד יום רביעי – גני הילדים יפעלו

חשד לאירוע טרור סמוך לפריז: אדם נרצח בעריפת ראש

רקטה שנורתה לעבר עוטף עזה
רקטה שנורתה לעבר עוטף עזה | צילום: חדשות ביטחון שדה

הירי הגיע לאחר כמה שבועות של שקט בגזרה הדרומית, לאחר ששני הצדדים סיכמו על הפסקה בהסלמה. כזכור, לפני כחודש שוגרו 13 רקטות בלילה אחד מרצועת עזה לעבר שדרות ויישובי העוטף. שמונה מהן יורטו על ידי כיפת ברזל והיתר נפלו בשטחים פתוחים. המטחים נורו שעות ספורות לאחר החתימה על הסכמי השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות ובחריין בבית הלבן, במהלכה נורו רקטות לעבר אשדוד ואשקלון.

בתגובה לירי הרקטי, חיל האוויר תקף יעדי טרור של חמאס במוקדים שונים רצועה. בין היתר הותקפה תשתית תת קרקעית של הארגון. למרות הירי, הלימודים בשדרות ובעוטף עזה מתקיימים נכון לעכשיו כהרגלם. זאת לאחר הערכת מצב שנערכה במועצה האזורית שדות נגב עם מערכת הביטחון.