אחד מהחסידים שנכנסו לרמאללה משחזר: "היה מבהיל - צעקנו את תשועת הצדיקים"

לאחר שחולץ בעזרת כוחות הביטחון, מיכאל שרעבי שנקלע בטעות לעיר הפלסטינית סיפר לחדשות 13 כיצד הוא וחברו ניצלו מלינץ'. "הרגשתי כאילו מתתי אז הייתי חייב להגיד 'שמע ישראל' - יצאנו בנס בלי שריטה"

מיכאל שרעבי שנכנס לרמאללה

מיכאל שרעבי, אחד הצעירים שנקלע אתמול למרכז רמאללה, סיפר הבוקר (חמישי) לחדשות 13: "היציאה מהרכב הייתה נס בפני עצמו, היה לנו איך לפתוח את הדלת ולצאת רק מצד אחד. השם זיכה אותי, הרגשתי כאילו מתתי אז הייתי חייב להגיד 'שמע ישראל'".

"חבר שלי ניסה לתפוס את 'התיקון הכללי' ביד", סיפר שרעבי "וכל הדרך שברחנו היינו עם 'התיקון הכללי', הוא היה עם 'משיבת נפש' ביד. רצנו איזה 10 דקות ברחוב, מכל הכיוונים היו הרבה הרבה אנשים, בין מכוניות בין אנשים. ברוך השם גם לא איבדנו אחד את השני, זה יכל להיות עוד מקרה חס ושלום".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בדרך לחובת חיסון: גרמניה הטילה הגבלות על לא-מחוסנים

כך חברות "תפסו טרמפ" על סערת נסיעת משפחת בנט לחו"ל

ריצה מאסר בעבר על אותה עבירה – ועשה זאת שוב: זהו החשוד שהדביק נשים באיידס

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-internal--2112012104' autoplay='0' credit='' desc='האזרחים מחולצים על ידי המשטרה הפלסטינית' poster='' kid='1_y9r54ps2' duration='10']

"צעקנו את 'תשועת הצדיקים' בדרך" הוסיף שרעבי, "היה קטע מאוד מבהיל שאנחנו רצים ומסתכלים עליהם מאחורה ואנחנו רואים שהם רצים לאט, כמו חלום כזה" כשנשאל האם חוו אלימות הצעירים, אמר שרעבי "זרקו בלוקים, זרקו הכל, ברוך השם זה גם אחד הניסים - בלי שריטה, גם בתוך הרכב כל השמשות התנפצו עליי, גם מכות חטפנו מהם".

הרכב בו נכנסו המתנחלים
הרכב בו נכנסו מיכאל שרעבי וחברו

כזכור, אמש מיכאל וחברו נכנסו עם רכב ישראלי שהותקף והוצת על ידי המון פלסטיני ברמאללה, לאחר שככל הנראה נכנסו לאזור בטעות. הצעירים חולצו בהמשך על ידי גורמי ביטחון הפלסטיניים. לאחר מכן החסידים הועברו לידי כוחות צה"ל ונלקחו לחקירה פלילית במשטרת מחוז יהודה ושומרון.

לאחר שהשניים הועברו לכוחות הביטחון הם עוכבו לחקירה במשטרה, שם טענו כי תכננו להגיע לקבר מתתיהו סמוך לחשמונאים ולאחר שמישהו הסביר להם כיצד לנסוע הם טעו ונכנסו לרמאללה. בסיום חקירתם שוחררו השניים לביתם.