הסתיימה שביתת הרעב של העצור המנהלי: ישוחרר בחודש הבא

בעוד שבמערכת הביטחון טוענים כי הישאם אבו הוואש ישוחרר ממעצרו המנהלי בסוף חודש פברואר, כפי שנקבע מלכתחילה, כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי הושג הסכם עם האסיר. ח"כ בן גביר הגיע לביה"ח והתעמת עם ח"כ עודה ובני משפחתו של אבו הוואש

זמן צפייה: 01:37

מערכת הביטחון אישרה הערב (שלישי) כי העצור המנהלי הישאם אבו הוואש ישוחרר בסוף חודש פברואר, לאחר ששבת רעב במשך 141 ימים. בעוד שבמערכת הביטחון טוענים כי תאריך השחרור נקבע מלכתחילה, כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי הושג הסכם על השחרור, בעקבות שביתת הרעב, ולכן הוא ישוחרר.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2201042057' autoplay='0' credit='' desc='ח"כ בן גביר מוחה בבית החולים' poster='' kid='1_6j5kji1w' duration='64']

ח"כ איתמר בן גביר (הציונות הדתית) הגיע לבית החולים אסף הרופא למחות "נגד ההתקפלות בפני המחבל", לדבריו, ובמקום התפתחה מהומה כשאחיו של אבו הוואש ובני משפחה נוספים הניפו את הדגל הפלסטיני בתוך בית החולים.

ח"כ איימן עודה, יו"ר הרשימה המשותפת, הגיע גם הוא לבית החולים, והחל לקרוא "ניצחון לעם הפלסטיני". בן גביר ענה לו: "אתה מחבל, טרוריסט, השב"כ היה צריך לחסל את אבו הואש בחיסול ממוקד".