סוריה: דיווחים על תקיפה ליד דמשק, הדי פיצוצים נשמעו בגוש דן

התקשורת הסורית דיווחה הלילה על תקיפה אווירית ישראלית של מטרות מיליציות פרו איראניות באזור הבירה דמשק. תושבים בגוש דן דיווחו על הדי נפץ שייתכן ומקורם בשיגור טיל נ"מ סורי שנפל בים

זמן צפייה: 00:33

התקשורת הסורית דיווחה הלילה (שישי) על תקיפה אווירית ישראלית באזור הבירה דמשק. המרכז הסורי לזכויות אדם טען כי ישראל תקפה עמדות צבאיות ומרכזי חימוש שנמצאים בשימוש מיליציות פרו איראניות ומרכז מדעי לפיתוח נשק בבראזה וג'מאריה שליד דמשק. לפי הדיווח הסורי לא ידוע על נפגעים בתקיפה אך אמבולנסים הגיעו לאזור.

בישראל, דיווחו הלילה תושבים באזור גוש דן ובשרון על הדי פיצוצים שנשמעו ושייתכן שמקורם בטיל נ״מ סורי שחצה את המרחב האווירי של ישראל ונפל בים התיכון.

ב-20 באוגוסט דיווחה סוכנות הידיעות הסורית הרשמית על תקיפה באזורי דמשק וחומס ובתגובה לכך הופעלו מערכות ההגנה האוויריות. כמו כן, הסורים דיווחו על ירי אינטנסיבי של אש נ"מ, וטענו כי מטוסי קרב של חיל האוויר הישראלי הגיעו מכיוון לבנון והגולן ושיגרו טילים לעבר מטרות ומאגרי נשק באזור דמשק ובהרי קלמון. דווח גם כי טיל נ"מ סורי שנורה בזמן התקיפה האווירית שיוחסה לישראל, חצה את הגבול והתפוצץ ככל הנראה מעל אזור מדבר יהודה וים המלח. בצבא העריכו כי רסיסי הטיל נפלו בירדן.