נער פלסטיני שהשליך בקבוקי תבערה נורה ונהרג מאש צה"ל

במהלך פעילות צבאית יזומה סמוך לכפר אבו דיס שממזרח לירושלים, זיהו הלוחמים שני חשודים משליכים בקבוקי תבערה לעבר מוצב צבאי במרחב. הלוחמים ירו לעבר יאמן נאפז ג'פאל בן ה-16 ופגעו בו, ובהמשך הוא מת מפצעיו. החשוד השני נמלט

יאמן נאפז ג'פאל, הפלסטיני בן ה-16 שנהרג מאש צה"ל

נער פלסטיני נהרג הערב (ראשון) מאש צה"ל, לאחר שבמהלך פעילות יזומה של לוחמי צה"ל סמוך לכפר אבו דיס שממזרח לירושלים, במרחב החטיבה המרחבית בנימין, זיהו הלוחמים שני חשודים משליכים בקבוקי תבערה לעבר מוצב צבאי במרחב. הלוחמים ירו לעבר אחד החשודים ופגעו בו, ובהמשך הוא מת מפצעיו. החשוד השני נמלט.

משרד הבריאות של הרשות הפלסטינית הודיע כי הנער שנהרג הוא יאמן נאפז ג'פאל, בן 16 מאבו דיס. דובר חמאס, חאזם קאסם, הגיב להרג הנער בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "ההוצאה להורג של הצעיר ע"י כוחות צה"ל מהווה פשע מלחמה באופן מלא והיא משקפת את האמת אודות פני הטרור של ישראל ומנהיגיה. התעקשותו של צה"ל לבצע פשעים נגד האנושות בכוונה תחילה מדגישה את הזילזול שלו בחוקים, בהחלטות ובמוסדות הבינלאומיים. על הקהילה הבינלאומית לפעול בכדי להכיר במנהיגי ישראל כפושעי מלחמה באמצעות בתי הדין הבינלאומיים וזאת בגלל פשעיהם נגד האנושות".